navne som næsten ingen hedder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2014

LJMNA

PBaby skriver:

Sjovt. Vi har også en Dexter herhjemme.

ikke så tit jeg har stødt på andre med et barn der har det navn. 

Ej nej det er det altså ikk  

har aldrig rigtig "mødt" (det hedder nok hørt) andre der har elsket det navn som os

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2014

PBaby

LJMNA skriver:

Ej nej det er det altså ikk  

har aldrig rigtig "mødt" (det hedder nok hørt) andre der har elsket det navn som os

Den kender jeg! Der var godt nok ingen i sin tid, der fandt det navn vi havde valgt særlig skønt. 

(Vi valgte det forholdsvis tidligt i graviditeten, så du kan tro at vi hørte for det - hvad tænker folk på??) 

Det gjorde vi heldigvis! Og han eeeeelsker sit navn  

Anmeld

22. december 2014

LJMNA

PBaby skriver:

Den kender jeg! Der var godt nok ingen i sin tid, der fandt det navn vi havde valgt særlig skønt. 

(Vi valgte det forholdsvis tidligt i graviditeten, så du kan tro at vi hørte for det - hvad tænker folk på??) 

Det gjorde vi heldigvis! Og han eeeeelsker sit navn  

Det er faktisk utrolig sjovt, for da vi fik kønnet afvide i uge 14 blev han ogs med det samme til en Dexter

min mands farmor spørger stadig om det ikk er for sjov ��

Anmeld

22. december 2014

komodo

Jeg har den eneste Kaizack, Mikai og kairon i dk, så det er da ret specielt

Anmeld

22. december 2014

PBaby

LJMNA skriver:

Det er faktisk utrolig sjovt, for da vi fik kønnet afvide i uge 14 blev han ogs med det samme til en Dexter

min mands farmor spørger stadig om det ikk er for sjov ��

Ej er det rigtigt? Hvor gammel er han? 

Da da vores lige var født, han har vel på det tidspunkt været 4 dage gammel (nu er han snart 5år!) - og vi viste ham frem for første gang, der fik jeg ellers en sviner af svigerfamilien, fordi jeg da som mor ikke kunne være det bekendt! Næ - han skulle da hedde Poul-Erik i stedet for, mente de!!

Åh det var komisk. Dengang blev jeg rigtig ked af det though, synes slet ikke de kunne være det bekendt, når nu han var der (og bare lignede en lille Dexter!)

nu ryster jeg bare på hovedet når jeg tænker over det! 

Har i så også måtte høre for tegnefilm og seriemorder? 

Anmeld

22. december 2014

LJMNA

PBaby skriver:

Ej er det rigtigt? Hvor gammel er han? 

Da da vores lige var født, han har vel på det tidspunkt været 4 dage gammel (nu er han snart 5år!) - og vi viste ham frem for første gang, der fik jeg ellers en sviner af svigerfamilien, fordi jeg da som mor ikke kunne være det bekendt! Næ - han skulle da hedde Poul-Erik i stedet for, mente de!!

Åh det var komisk. Dengang blev jeg rigtig ked af det though, synes slet ikke de kunne være det bekendt, når nu han var der (og bare lignede en lille Dexter!)

nu ryster jeg bare på hovedet når jeg tænker over det! 

Har i så også måtte høre for tegnefilm og seriemorder? 

Vores er "kun" 1 år, så det er nok mindre specielt nu end da i valgte det  

Uh, Poul-Erik ���� stakkel.

min svigermor kalder ham stadig ikk ved navn. Haha men hun ser ham ikk så tit så det går mig slet ikk på.

jeps, og har faktisk navet fra den der tegnefilm Dexter's laboratorium ���� og han ligner lidt  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

22. december 2014

PBaby

LJMNA skriver:

Vores er "kun" 1 år, så det er nok mindre specielt nu end da i valgte det  

Uh, Poul-Erik ���� stakkel.

min svigermor kalder ham stadig ikk ved navn. Haha men hun ser ham ikk så tit så det går mig slet ikk på.

jeps, og har faktisk navet fra den der tegnefilm Dexter's laboratorium ���� og han ligner lidt  

Eeeej hvor er han sød! Og hvor er det sjovt du siger han ligner.. 

Lige meget hvor specielt eller ej - men jeg er helt sikker på, at navnet Dexter kommer til at blive populært en dag. Det er det jo i forvejen - bare ikke i DK- endnu!!

Vi (far og jeg) er begge totalt mørkhårede og har mørke øjne og mørk glød - men lille Dexter kom ud lille, tyk, lys og rødhåret med blå øjne! 

Han lignede også lidt haha! 

Synes det er vildt at din svigermor ikke kalder ham ved navn. Det er godt nok ikke i orden - men ja - det siger da mest om hende.. Hold da op. 

Tænk at mennesker kan opføre sig sådan. Det er udenfor min fantasi. 

Kan se i har et barn der hedder Nova? - det havde jeg som forslag hvis Dexter havde været en pige - dét og Nora  Liiiiidt sjovt!

Anmeld

22. december 2014

Maja88

Vi har en Aprilla og Penelope herhjemme..

Til dreng skulle det være maximillian eller hector

Anmeld

22. december 2014

Anonym trådstarter

Fedt i kommer med så mange gode. Må gerne være noget spansk/italiensk/amerikansk?

Anmeld

22. december 2014

MHB

Jeg har nogle skønne veninder fra Latinamerika der hedder Amakai, Maite, Livia og Nuria - det synes jeg er fine navne.

Til drenge fra samme region synes jeg godt om Chaz, Mio, Flavio, Mateo.

Det er vist alle sammen navne som ikke er så brugte herhjemme  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.