Skal han have sin julegave i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Personligt syntes jeg godt at du ka gi ham gaven, så i kan hygge jer med den sammen. Men jeg ville nok ik kalde det en julegave så.

Derudover så ka jeg da fortælle at vi hvert år holder 2-3 juleaftener, og at mine unger overhovedet ik bliver forvirret. Faktisk er det noget mindre stressende for dem i forhold til gaverne, så de ik ska pakke en milliard pakker op, selve juleaften.

Grunden til at vi holder flere rigtige juleaftener, er at kærstens forældre er skilt, og min mor arbejder hvert 2 år. Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

Isabella_mor

det fede ved at det er gave fra dig, er at du helt selv bestemmer hvornår han skal have den ;D

Anmeld

18. december 2014

Mamalou

LilleMie skriver:

Jeg synes sagtens, at man kan dele gaverne ud over flere dage, det gør vi også herhjemme. Jeg synes faktisk, at det er mest fair at fordele gaverne over flere dage. Vi har også en meget stor familie, og hun vil drukne i gaver, hvis hun skulle have alle på samme dag.

Så gør det, som du synes er mest rigtigt!

Og så er Lola enig i at gaverne bør fordeles (om man kan lide hende eller ej )

http://go.tv2.dk/articledag/id-61808021%3Alola-jensen-s 

Og held og lykke med drænene i morgen 

Tak for dit svar og for artiklen.

Jeg kan godt lide Lola og er for det meste enig med hende og kan godt følge hendes tankegang. Jeg valgte at give sønnen gaven i dag og det har vakt stor glæde og fornøjelse. Jeg kaldte det hans julegave og jeg tror ærlig talt ikke han tænker så meget over det, han er bare glad for sit piraterskib

Anmeld

18. december 2014

Mamalou

StineW79 skriver:

Personligt syntes jeg godt at du ka gi ham gaven, så i kan hygge jer med den sammen. Men jeg ville nok ik kalde det en julegave så.

Derudover så ka jeg da fortælle at vi hvert år holder 2-3 juleaftener, og at mine unger overhovedet ik bliver forvirret. Faktisk er det noget mindre stressende for dem i forhold til gaverne, så de ik ska pakke en milliard pakker op, selve juleaften.

Grunden til at vi holder flere rigtige juleaftener, er at kærstens forældre er skilt, og min mor arbejder hvert 2 år. Vh stine

Tak for svar.

Jeg har givet ham gaven i dag og kaldte det hans julegave. Jeg tror ærlig talt ikke, at han tænker over det. Han blev bare glad for sit nye piraterskib

Der er mange måder at holde jul på og så længe det fungerer for en, så fred være med det

Anmeld

18. december 2014

Mamalou

Isabella_mor skriver:

det fede ved at det er gave fra dig, er at du helt selv bestemmer hvornår han skal have den ;D

Du har fuldstændig ret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.