Skal han have sin julegave i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2014

Maipo

Jeg synes du skal vente til d. 26. hvor den øvrige familie også giver julegaverne.

Det er nok også spørgsmål hvor meget han har lyst til at lege med gaven i morgen hvis han skal have dræn i ørerne, for det første er han nok lidt omtumlet efter narkosen og for det andet bliver han nok også lidt små pivet.

God Jul til jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Nej, da jeg er af de overbevisning, at julegaver er til juleaften. Jeg mener også, at der kun er EN juleaften som er den 24/12.

Jeg kan godt se, at mor eller far må undvære juleaften nogen gange, men for barnets skyld må man bide i det sure æble

Anmeld

17. december 2014

Stjerneskud84

Julegaven er til juleaften.. 

Giv ham noget omsorg i stedet for 

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Maipo skriver:

Jeg synes du skal vente til d. 26. hvor den øvrige familie også giver julegaverne.

Det er nok også spørgsmål hvor meget han har lyst til at lege med gaven i morgen hvis han skal have dræn i ørerne, for det første er han nok lidt omtumlet efter narkosen og for det andet bliver han nok også lidt små pivet.

God Jul til jer

Tak for svar!

Jeg tror også, at jeg venter til den 26. Jeg kan godt se, at det ellers kan blive forvirrende for ham. Vi finder nok på noget andet at bruge dagen på - det kan være det bare bliver til tegnefilm i sofaen

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

MoarHvidovre skriver:

Nej, da jeg er af de overbevisning, at julegaver er til juleaften. Jeg mener også, at der kun er EN juleaften som er den 24/12.

Jeg kan godt se, at mor eller far må undvære juleaften nogen gange, men for barnets skyld må man bide i det sure æble

Tak for svar!

Det er praktisk talt ikke muligt for min søn at få alle gaver juleaften. I hvert fald ikke når han holder jul med sin far. Derfor gør vi som vi gør

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Stjerneskud84 skriver:

Julegaven er til juleaften.. 

Giv ham noget omsorg i stedet for 

Det får han masser af

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

MoarHvidovre skriver:

http://sondagsavisen.dk/familien/2014-12-11-skilsmisseborn-skal-kun-holde-en-juleaften/

Jeg har ikke sagt noget om at holde to juleaftner, men at min søn får gaver af to omgange. Jeg mener nemlig heller ikke, at man skal holde juleaften to gange og det er heldigvis noget vi er enige om - min søns far og jeg. 

Min søn får sine julegaver af to omgang, fordi min søns far ikke kan have alle gaverne med i bilen til sine to børn, når han skal køre til den anden ende af landet for at holde jul. Jeg har en stor familie (er selv skilsmissebarn) og min søn får rigtig mange gaver. Det samme gør hans halvsøster.

En af mine overvejelser imod at give min søn gaven i morgen er, at det er fars jul og han har den fornøjelse der følger med den aften. 

Anmeld

17. december 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Mamalou skriver:

Jeg har ikke sagt noget om at holde to juleaftner, men at min søn får gaver af to omgange. Jeg mener nemlig heller ikke, at man skal holde juleaften to gange og det er heldigvis noget vi er enige om - min søns far og jeg. 

Min søn får sine julegaver af to omgang, fordi min søns far ikke kan have alle gaverne med i bilen til sine to børn, når han skal køre til den anden ende af landet for at holde jul. Jeg har en stor familie (er selv skilsmissebarn) og min søn får rigtig mange gaver. Det samme gør hans halvsøster.

En af mine overvejelser imod at give min søn gaven i morgen er, at det er fars jul og han har den fornøjelse der følger med den aften. 

Det var nu heller ikke møntet på dig - men bare en generel information, da jeg tilfældigt så artikel på nettet

Anmeld

17. december 2014

LilleMie

Mamalou skriver:

Jeg synes sagtens, at man kan dele gaverne ud over flere dage, det gør vi også herhjemme. Jeg synes faktisk, at det er mest fair at fordele gaverne over flere dage. Vi har også en meget stor familie, og hun vil drukne i gaver, hvis hun skulle have alle på samme dag.

Så gør det, som du synes er mest rigtigt!

Og så er Lola enig i at gaverne bør fordeles (om man kan lide hende eller ej )

http://go.tv2.dk/articledag/id-61808021%3Alola-jensen-s 

Og held og lykke med drænene i morgen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.