Skal han have sin julegave i morgen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Skal han have sin julegave i morgen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.266 visninger
24 svar
26 synes godt om
17. december 2014

Mamalou

Hej med jer!

Min søn skal have lagt dræn i begge øre i morgen og skal derfor være hjemme i morgen. Jeg overvejer at give ham hans julegave, så vi kan lege med den sammen. Han skal have et piraterskib og har fået pirater af nissen i løbet af december.

Min søn og jeg skal ikke fejre jul sammen, fordi han skal holde jul hos sin far.

Hvad tænker I? Begrund gerne!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Ja syntes da helt klart du skal give ham den så i kan få nogle hyggelige timer sammen 

Især efter den tur han så lige har Været i gennem 

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

anna111 skriver:

Ja syntes da helt klart du skal give ham den så i kan få nogle hyggelige timer sammen 

Især efter den tur han så lige har Været i gennem 

Tak for svar!

Det er også min tanke. Jeg har ikke lavet nogen fast tradition for, hvornår han skal have sine julegaver. Jeg havde umiddelbart tænkt den 26. hvor han kommer hjem til mig. Men synes også, at det kunne være hyggeligt at have god tid til at lege med det i morgen

Anmeld

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Mamalou skriver:

Hej med jer!

Min søn skal have lagt dræn i begge øre i morgen og skal derfor være hjemme i morgen. Jeg overvejer at give ham hans julegave, så vi kan lege med den sammen. Han skal have et piraterskib og har fået pirater af nissen i løbet af december.

Min søn og jeg skal ikke fejre jul sammen, fordi han skal holde jul hos sin far.

Hvad tænker I? Begrund gerne!

Vh. Louise

Jeg læste et sted at det med at sprede julegaverne udover flere dage og sprede juleaften over flere dage for den sags skyld er en dårlig ide, fordi de bliver forvirret. 

Jeg syntes du give ham en anden lille ting, hvis du syntes han skal have noget. Personligt ville jeg mene at omsorg er nok.

Anmeld

17. december 2014

Kløver

Ja, så får i vendt noget trels til en dejlig oplevelse og i bruger gaven sammen så du får set han får gaven nu i ikke skal fejre julen sammen 

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Mom skriver:

Jeg læste et sted at det med at sprede julegaverne udover flere dage og sprede juleaften over flere dage for den sags skyld er en dårlig ide, fordi de bliver forvirret. 

Jeg syntes du give ham en anden lille ting, hvis du syntes han skal have noget. Personligt ville jeg mene at omsorg er nok.

Tak for svar!

Det handler ikke om, at han skal have en gave fordi han skal have dræn i. Hvis ikke jeg havde hans julegave liggende, så havde jeg ikke købt en gave.

Jeg er i tvivl fordi jeg er usikker på, om det er en god idé, at gaverne bliver givet spredt. Han får jo i forvejen gaverne over to gange fordi han er skilsmissebarn. Men jeg kunne nu godt se det hyggelige i at vi i ro kunne pakke gaven op og lege med den i morgen, hvor vi har en helt dag hjemme. 

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Årgangs Mor skriver:

Ja, så får i vendt noget trels til en dejlig oplevelse og i bruger gaven sammen så du får set han får gaven nu i ikke skal fejre julen sammen 

Tak for svar!

Han vil under alle omstændigheder først få gaven (+ gaverne fra min familie) når han kommer hjem den 26. december. Så på den måde vil jeg komme til at give ham gaven selv, uanset tidspunktet.

Anmeld

17. december 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Mamalou skriver:

Tak for svar!

Det handler ikke om, at han skal have en gave fordi han skal have dræn i. Hvis ikke jeg havde hans julegave liggende, så havde jeg ikke købt en gave.

Jeg er i tvivl fordi jeg er usikker på, om det er en god idé, at gaverne bliver givet spredt. Han får jo i forvejen gaverne over to gange fordi han er skilsmissebarn. Men jeg kunne nu godt se det hyggelige i at vi i ro kunne pakke gaven op og lege med den i morgen, hvor vi har en helt dag hjemme. 

Jeg ved ikke hvor gammelt dit barn er, men ville han kunne forståbat hsn fik sin julegave så meget før tid?

Personligt så syntes jeg at julegaver høre juleaften til og kun der. Medmindre børnene er så små at de ikke kan overskue dem alle juleaften.

Anmeld

17. december 2014

Mamalou

Mom skriver:

Jeg ved ikke hvor gammelt dit barn er, men ville han kunne forståbat hsn fik sin julegave så meget før tid?

Personligt så syntes jeg at julegaver høre juleaften til og kun der. Medmindre børnene er så små at de ikke kan overskue dem alle juleaften.

Han er 3,5 år og jeg tror egentlig ikke, at han vil tænke så meget over at det er en julegave.

Villads får julegaver to gange, fordi han er skilsmissebarn og vi af praktiske årsager har valgt den løsning.

Jeg kan godt blive i tvivl om han bliver lidt forvirret af alle de gaver på forskellige tidspunkter.

Anmeld

17. december 2014

anna111

Profilbillede for anna111

Jeg syntes personligt godt juleaften kan blive et gave ras hvor børnene får så mange gaver at de slet ikke kan finde ud af det de flår bare papiret af og så er de klar til at Gøre det på den næste osse uden at se hvad de enlig fik. 

Så når vores datter bliver ældre (8 mdr nu) 

Så får hun lov at pakke sine julegaver op hos dem der giver hende dem så de kan se hende pakke dem op og så kan hun hygge med hvad hun har fået over julen i stedet det hele er overstået over 1 aften ! 

Og nu hvor i ikke skal holde jul sammen alligevel tror jeg altså sagtens din dreng kan forstå det om ikke andet får i da en rigtig hyggelig dag hvor han kan fokusere ene og alene på den gave 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.