Kommer julemanden til jeres børn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. december 2014

Stumpen

Når vi holdte jul hos min svigerfamilie kom julemanden i form af min svigerfar - hvor han ikke ændrede stemme, man kunne se hans skjorte under kostumet og hans gamle træsko - så min datter på 3 gættede med et samme det var bedstefar.. Vi har siden holdt jul hjemme og der blev traditionen, som når vi holdt jul med min familie, at julemanden kom med sækken og stillede ved døren - nogle gange hører vi (voksne) puslen og nogen gange finder den/dem der skal ud og ryge sækken..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2014

Kay

Masig skriver:

Hvor smart. Så får man også lige flettet lidt motion og frisk luft ind oven på al julemaden 

Nemlig

Anmeld

13. december 2014

mpr

Troldemommi skriver:

Får jeres børn besøg af julemanden D 24 december? 

Monica 

Herhjemme gør den ikke til min bonusdatter da det praktisk talt er umuligt at holde liv i myten om julemanden når julemanden ikke kommer hjemme hos den anden forælder de andre år.. Det er trist for er selv vokset op med at julemanden kom, men det er så åbenbart sådan det er.

Anmeld

13. december 2014

Carina:-)

Nej det har vi aldrig brugt - Plejer at sige til mine børn at julemanden besøger de børn som ikke har nogen forældre 

Anmeld

13. december 2014

vitapigen

Her kommer julemanden, men vi kan ikke se ham, så han har stillet nogle pakker uden for døren og suset videre for han har jo travlt med alle de børn han skal nå ud til

Anmeld

13. december 2014

Mama85

Monski skriver:

Åh han ligner jo rent faktisk en julemand. Så hyggeligt! 

Han ER jo julemanden  Men ja, hyggelig tradition vi har herhjemme..han kommer om formiddagen den 24/12 med de første læs gaver. Det er så en tradition som vi havde hjemme som jeg har ført videre :-)

Anmeld

13. december 2014

Mama85

Carina:-) skriver:

Nej det har vi aldrig brugt - Plejer at sige til mine børn at julemanden besøger de børn som ikke har nogen forældre 

Smuk idé 

Anmeld

14. december 2014

Fine_007

Troldemommi skriver:

Får jeres børn besøg af julemanden D 24 december? 

Monica 

Nej, desværre.. havde det ellers for fedt med den tradition, da jeg var barn  Min farfar gik altid en tur med hunden efter maden (hunden kom i skuret, hvor min farfar klædte om). De sidste par år af min barndom, vendte farfar dog tilbage fra tur uden hunden, som han havde glemt i skuret, hehe 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.