Kommer julemanden til jeres børn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. december 2014

LilleMie

Her har vi planlagt, at julemanden ringer på og at der så ligger en sæk med lidt gaver udenfor døren (en til hver af børnene) - for julemanden har jo travlt juleaften  Ingen af os gider at klæde os ud, plus at ingen af os har en tradition med en udklædt julemand. I min familie har vi prøvet det et par gange, da jeg var barn, men altid med det resultat, at flere børn blev skræmt og græd. 

Men julen skal være magisk, især når de er små og jeg ved, at hun kommer til at savne Niels Nisse meget, når han tager med julemanden hjem juleaften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. december 2014

Mor1986

Troldemommi skriver:

Får jeres børn besøg af julemanden D 24 december? 

Monica 

Jeg har stemt nej.

der er en lille pakke fra julemanden men han kommer ikke om aften. Vores datter er frygtelig bange for julemanden så det ville ikke gavne at han kom 

Anmeld

12. december 2014

Happiness

Jep

Min mor klæder sig ud og kommer og deler gaver ud. Hun har så købt en maske så hun ikke bliver genkendt. Er bare bange for de kan se at hun er falsk, men så siger vi det er julemandens hjælper, da han har såååå mange han skal nå ud til

Vi har altid haft julemand i min familie, og jeg er hverken blevet mobbet eller noget andet, fordi jeg har troet på julemanden

Og har aldrig været sur på min mor for at bilde mig det ind. Jeg var mere pav stolt da jeg fandt ud af at han ikke fandtes (I puderummet i børnehaven ) Og så byttede jeg om på min og min brors gaver

TIl stor forvirring og grin, da min bror ikke blev så glad for lyserøde perler 

Anmeld

12. december 2014

EAF

Kay skriver:

Ja julemanden kommer på den ene eller anden måde....

Hvis ikke vi har en der kommer på besøg gør vi det på denne måde:

Når vi har spist mad tager vi overtøj på og går en tur, for at lede efter ham... Når vi ser noget rødt (ja eller vi voksne finder på noget rødt) skynder vi os hjem, hvor dem der blev hjemme har ryddet af bordet og så har julemanden desværre allerede været der, så der ligger gaver og brunekager der er spist af og et tomt glas mælk som julemanden har spist og drukket  

Ej det lyder sjovt  Kunne være man skulle prøve det en dag hvor den frivillige TVANG ikke går længere eller kan lade sig gøre 

Anmeld

12. december 2014

Sprit25

Kay skriver:

Ja julemanden kommer på den ene eller anden måde....

Hvis ikke vi har en der kommer på besøg gør vi det på denne måde:

Når vi har spist mad tager vi overtøj på og går en tur, for at lede efter ham... Når vi ser noget rødt (ja eller vi voksne finder på noget rødt) skynder vi os hjem, hvor dem der blev hjemme har ryddet af bordet og så har julemanden desværre allerede været der, så der ligger gaver og brunekager der er spist af og et tomt glas mælk som julemanden har spist og drukket  

Sikke en god ide!!!

Anmeld

12. december 2014

Kay

Natteravnen skriver:

Ej det lyder sjovt  Kunne være man skulle prøve det en dag hvor den frivillige TVANG ikke går længere eller kan lade sig gøre 

Ja og det er faktisk også ret lækkert med frisk luft efter julemaden

Anmeld

12. december 2014

Kay

Sprit25 skriver:

Sikke en god ide!!!

Jeps 

Anmeld

12. december 2014

WilliamDSTN

Min far har været julemand hos os de sidste mange år børnene ved godt på en måde det er ham men når de spørger siger vi at det er fordi julemanden har så travlt så han spørger min far om han ikk vil gøre det for ham det tror de på 

Anmeld

12. december 2014

female

Her kommer julemanden både hver nat i december og juleaften. Heldigvis har jeg også lige læst, at det er vigtigt for børns udvikling at tro på julemanden  http://m.bt.dk/kvinder.bt.dk/hvornaar-maa-du-lyve-for-dit-barn

Anmeld

12. december 2014

EAF

female skriver:

Her kommer julemanden både hver nat i december og juleaften. Heldigvis har jeg også lige læst, at det er vigtigt for børns udvikling at tro på julemanden  http://m.bt.dk/kvinder.bt.dk/hvornaar-maa-du-lyve-for-dit-barn

Samme her, det er bare vores vægnisse der kommer hver nat og lægger pakke i julestrømpen  Og julemanden er der så på den ene eller anden måde juleaften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.