Kommer julemanden til jeres børn juleaften?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. december 2014

Mumto3

Nej, jeg har altid synes det var synd at bilde børn en løgn ind, som de kunne blive til grin af at tro på.

Derudover er det vigtigt for mig at mine børn ved at de kan stole 100% på mig og at jeg ALDRIG lyver, jeg kan tage fejl, jeg kan tro noget som viser sig at være forkert, men jeg lyver ikke for dem, og derfor kunne jeg aldrig bilde min børn ind at det er julemanden der kommer med gaver.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2014

Isabella_mor

Desværre nej. Min kæreste vil ikke klædes ud... Jeg overvejede lidt at så kunne jeg gøre det.. Men jeg kan slet ikke lave min stemme særlig dyb.  

Anmeld

11. december 2014

Mettefpigen

Mor&prins skriver:

Ha ha det har jeg gået og undre mig over. Hvis der virkelig ikke findes hvorfår så holde jul??? 

Jesu fødsel ?

Anmeld

12. december 2014

EAF

Troldemommi skriver:

Får jeres børn besøg af julemanden D 24 december? 

Monica 

Well er vi sammen med min familie, så ja - en af mine yngre brødre  

Når vi ikke er hos min familie ringer Julemanden fra Grønland til vores søn - og han ringer rigtig nok fra Grønland. Det er en grønlandsk mand, en nær ven af familien der ringer  

Og Elias er betaget af begge dele 

Anmeld

12. december 2014

Sprit25

Mumto3 skriver:

Nej, jeg har altid synes det var synd at bilde børn en løgn ind, som de kunne blive til grin af at tro på.

Derudover er det vigtigt for mig at mine børn ved at de kan stole 100% på mig og at jeg ALDRIG lyver, jeg kan tage fejl, jeg kan tro noget som viser sig at være forkert, men jeg lyver ikke for dem, og derfor kunne jeg aldrig bilde min børn ind at det er julemanden der kommer med gaver.

Hvad så med nisser, tandfeen osv?

Anmeld

12. december 2014

SandraXOXO

Mumto3 skriver:

Tror dine børn så heller ikke på feer, nisser, trolde og enhørninge? Kan huske min barndom var så magisk netop pga julemanden, nisser og feer og hvad min mor ellers fortalte om og jeg fortalte det ivrigt videre i skolen til alles store glæde, blev aldrig til grin men inspirerede til en masse lege. Det handler vel om at styrke sine børns fantasi, ikke om at lyve?  

Anmeld

12. december 2014

SandraXOXO

Desværre ikke. Vi har kun en mand i familien og det er børnenes far, og ham ville de genkende og opdage at julemanden var snyd. Istedet kommer han om natten og efterlader gaver i nissesokken  

Anmeld

12. december 2014

MorDk

Nej det gør han ikke...

MEN han har lagt en julegave til hver af ungerne under træet. 

Anmeld

12. december 2014

Hertz

Her kommer han i begge familier, i min familie er det min fætter og i kærestens familie er det min svoger. Og vil gi en anden ret i at det handler om at styrke børnenes fantasi. 

Anmeld

12. december 2014

Kay

Ja julemanden kommer på den ene eller anden måde....

Hvis ikke vi har en der kommer på besøg gør vi det på denne måde:

Når vi har spist mad tager vi overtøj på og går en tur, for at lede efter ham... Når vi ser noget rødt (ja eller vi voksne finder på noget rødt) skynder vi os hjem, hvor dem der blev hjemme har ryddet af bordet og så har julemanden desværre allerede været der, så der ligger gaver og brunekager der er spist af og et tomt glas mælk som julemanden har spist og drukket  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.