Baby kaster mælk op..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. december 2014

Christine

Frk_Louise skriver:

Jeg ammer hende bare, så har ikke rigtig mulighed for at putte noget i mælken 

Har talt med SP og hun siger, at jeg skal afvente og se om det ikke bliver bedre inden fredag. Ellers skal vi til lægen. Hun mener, at det enten er en virus eller også fordi hun forspiser sig.. Så nu må vi se! Men jeg har dit råd i baghovedet - tak 

Ups læste nu at du ammer. Tror mælken måske løber hutigere nu hvor produktionen er kommet fint op, sådan er det i hvert fald her. Og så får baby hurtigt spist meget. Vil tro det går øvet igen snart.

og ellers så er der som nævnt meget brækvirus i omløb 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2014

Frk_Louise

Clisolka skriver:

Det ser meget voldsomt ud, men du skal bare tænke på, om hun tager det på som hun skal 

Jeg bryder mig bestemt heller ikke om alt det opkast, men han stoppede heldigvis da han kom på fast føde, og der kom mere gang i maven 

Ja og så længe hun ikke kaster op hver gang, hun har spist, MÅ hun jo tage på... 

Anmeld

10. december 2014

Frk_Louise

Christine skriver:

Min datter er 7 uger og har gjort det tre gange. Umiddelbart tillægger jeg det ikke så meget betydning. Kan hun være smittet med noget opkastsyge? Eller måske spiser hun lidt for meget. Bliver hun ammet eller får hun flaske?

Hun bliver kun ammet..

SP mener også, at det enten er en virus eller også fordi hun har forspist sig.. Der har heldigvis ikke været noget idag  (7, 9, 13) 

Anmeld

10. december 2014

Frk_Louise

Christine skriver:

Ups læste nu at du ammer. Tror mælken måske løber hutigere nu hvor produktionen er kommet fint op, sådan er det i hvert fald her. Og så får baby hurtigt spist meget. Vil tro det går øvet igen snart.

og ellers så er der som nævnt meget brækvirus i omløb 

Det lyder også sådan, når hun spiser  Som om at det virkelig løber meget stærkt og at hun næsten ikke kan følge med.. 

Håber det bare er det! Ingen bræk syge til os, tak! 

Anmeld

10. december 2014

Christine

Frk_Louise skriver:

Det lyder også sådan, når hun spiser  Som om at det virkelig løber meget stærkt og at hun næsten ikke kan følge med.. 

Håber det bare er det! Ingen bræk syge til os, tak! 

Jeg håber i slipper for bræksygen! Det er det værste i verden. 

Og dejligt at hun holdt op med det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.