Sover han for lidt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. december 2014

Sprit25

*MorTilAlbert* skriver:

I starten synes jeg bare at han sov godt. Der kunne han sagtens sove 3 timer i træk. Men han har flere vågne timer nu og i de timer snakker vi, smiler sammen osv. Han er ikke ulykkelig når han er vågen. Kun når han har luft i maven, selvfølgelig. Jeg er bare så bange for at han ikke er normal, for min mor mener at han burde sove noget mere sammenhængende. Suk!

Åh de forældre min far synes så min datter sov din ungdom væk i starten hvilket hun bestemt ikke gjorde! 

Luk ørene og bare sige nåh nåh<3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. december 2014

*Mor Til Albert*

Sprit25 skriver:

Åh de forældre min far synes så min datter sov din ungdom væk i starten hvilket hun bestemt ikke gjorde! 

Luk ørene og bare sige nåh nåh<3

Jeg er jo også bare bange for, at han ikke sover nok. Men jeg må nok bare acceptere, at han ikke sover så meget om dagen.

At han sover fint om natten er vi meget glade for. Vi er kun oppe en gang om natten for at give flaske. Det er fedt. 

Anmeld

6. december 2014

Sprit25

*MorTilAlbert* skriver:

Jeg er jo også bare bange for, at han ikke sover nok. Men jeg må nok bare acceptere, at han ikke sover så meget om dagen.

At han sover fint om natten er vi meget glade for. Vi er kun oppe en gang om natten for at give flaske. Det er fedt. 

Min datter på 8 mdr er heller ikke fan af dagssøvnen men vi har også gode nætter herhjemme nyd natten

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.