Du skriver at I har talt om det 100 gange? Må jeg spørge hvordan I/du har talt om det...? Jeg studser meget over din tone, allerede i start indlægget. Du er meget sådan...bastant og kommandant-agtig, og hvis det er samme måde du går til ham, så kan jeg ærlig talt godt forstå at han ikke ændre noget, eller måske ligefrem går i baglås.
De fleste mænd har et skrøbeligt ego, når det kom til deres sexuelle formåen, og rigtig mange trækker sig tilbage når de får serveret ordre eller kritik. Så måske skulle du prøve at træde et skridt tilbage og ændre lidt på din måde at kommunikere på.
Din kæreste er måske nok især i en sårbar position, fordi at han nu ikke kan præstere det samme, nu hvor han ikke kan læne sig op af stofferne og han kan da helt sikkert mærke at du ikke er tilfreds. Og så tror jeg altså at han går i baglås. Hjælp ham i stedet og mød ham lige der hvor han er lige nu. Glem alt om jeres fantastiske narko sex, for det får du ikke igen (medmindre du hælder stoffer på ham igen), men i kan få noget sex, som er nøjagtig lige så fantastisk, ved fælles hjælp og ved at kommunikere på en voksen og rolig måde. Og ved tålmodighed.
Og så tænker jeg, at du nok også har lidt at arbejde med, omkring din sexuelle "sult". At du hele tiden er så liderlig, at du må onanere 2 gange om dagen (hver dag?), er måske også lidt til den gode side.
Anmeld