jeg får lortesex!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. december 2014

Just123

Håber ikke din kæreste ser det her, ville blive stik tosset hvis min kæreste skrev sådan om mig?!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. december 2014

Elgaard73

Du skriver at I har talt om det 100 gange? Må jeg spørge hvordan I/du har talt om det...? Jeg studser meget over din tone, allerede i start indlægget. Du er meget sådan...bastant og kommandant-agtig, og hvis det er samme måde du går til ham, så kan jeg ærlig talt godt forstå at han ikke ændre noget, eller måske ligefrem går i baglås.

De fleste mænd har et skrøbeligt ego, når det kom til deres sexuelle formåen, og rigtig mange trækker sig tilbage når de får serveret ordre eller kritik. Så måske skulle du prøve at træde et skridt tilbage og ændre lidt på din måde at kommunikere på.

Din kæreste er måske nok især i en sårbar position, fordi at han nu ikke kan præstere det samme, nu hvor han ikke kan læne sig op af stofferne og han kan da helt sikkert mærke at du ikke er tilfreds. Og så tror jeg altså at han går i baglås. Hjælp ham i stedet og mød ham lige der hvor han er lige nu. Glem alt om jeres fantastiske narko sex, for det får du ikke igen (medmindre du hælder stoffer på ham igen), men i kan få noget sex, som er nøjagtig lige så fantastisk, ved fælles hjælp og ved at kommunikere på en voksen og rolig måde. Og ved tålmodighed.

Og så tænker jeg, at du nok også har lidt at arbejde med, omkring din sexuelle "sult". At du hele tiden er så liderlig, at du må onanere 2 gange om dagen (hver dag?), er måske også lidt til den gode side.

Anmeld

3. december 2014

mortilsilke

Anonym skriver:

Fordi jeg elsker ham og vi har det godt sammen??- bare ikke i sengen og vi vil gerne have børn nu, så hvorfor ikke gøre det? Han bliver en god far uanset om vi er sammen eller ej. hvorfor skulle jeg så droppe ham og gå ud og få børn med en fremmed??  som enten er en total idiot eller ikke vil barnet??! Stoler på min kæreste og han bliver den perfekte far -DERFOR har jeg valgt at få børn med ham.. og det er jo heller ikke sikkert vi gr fra hinden, kan være som I siger, at mit behov ændre sig med tiden? 

Men uanset hvad synes jeg det er forkert at blive sammen bare fordi man har børn sammen? Vi lever kun én gang.. og hellere to galde forældre hver for sig,  end to sure sammen.. ikke? taler af egen erfaring..

Mine forældre er skilt.. og havde håbet de blev det for længe siden, siden jeg var 3 ville min mor ikke længere være sammen med min far,  hun gik først fra ham 13 senere pga af os børn. ERGO hun har ikke været lykkelig i 13 år og vi børn led under deres skænderier osv..

Ej men hvad er det for noget at skrive? Hold kæft hvor har jeg ondt af din mand.. 

Du er gravid nu, ikke? Og så vidt jeg kan læse har i været sammen i 2 år? Det vilde "gode" sex varede et halvt år... Det vil sige at i har IKKE haft den gode sex og har haft problemer før du blev gravid - og alligevel vælger du at lave et barn med ham, når du langt fra er tilfreds med jeres forhold og har utroskab i hovedet... Kan du ikke selv se hvor forkert det er?? 

Anmeld

3. december 2014

Dorthe1986

Hej TS

Jeg vil hverken kalde dig egoistisk og heller ikke din mand for noget som helst.

Jeg koncentrerer mig om dig. Nogle mennesker har et rigtig stort behov for sex. Nogle af dem, kan godt undertrykke det eller klare sig et stykke tid uden. Men for andre er det lige så vigtigt som at spise. Og hvordan i alverden skal man undertrykke det?

Jeg vil lige sige at jeg forstår dig. Jeg har selv et et stort behov for sex - men ikke så meget om jeg får noget ud af det - altså at komme. Jeg vil bare gerne lege alt det jeg kan. I mit tidligere forhold var jeg heldig hvis jeg havde sex mere end to gange om året - det var forfærdeligt. Nu har jeg heldigvis en mand der har et helt andet syn på sex, jeg får alt hvad jeg kunne tænke mig og mere til.

Men det kan være reelt nok at stofferne har noget at sige. Hvilket er en skam. Men har du prøvet at han skal gøre noget for dig, inden han får lov at komme. Altså vent med at ride ham til du er kommet, eller leg med dig selv mens han er oppe i dig.

Men det er svært for andre at forstå at ens behov kan være så stort at man næsten ser utroskab som det eneste, der kan stoppe at man føler man bliver vanvittig. Men tænker vi kan skelne sex fra kærlighed - sådan en som dig og mig og derfor ser vi ikke det helt store problem i at have åbne forhold fx. Der skal bare nogle meget klare retningslinjer til. Men prøv at få ham til at sørge for dig inden han selv er færdig.

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Dorthe1986 skriver:

Hej TS

Jeg vil hverken kalde dig egoistisk og heller ikke din mand for noget som helst.

Jeg koncentrerer mig om dig. Nogle mennesker har et rigtig stort behov for sex. Nogle af dem, kan godt undertrykke det eller klare sig et stykke tid uden. Men for andre er det lige så vigtigt som at spise. Og hvordan i alverden skal man undertrykke det?

Jeg vil lige sige at jeg forstår dig. Jeg har selv et et stort behov for sex - men ikke så meget om jeg får noget ud af det - altså at komme. Jeg vil bare gerne lege alt det jeg kan. I mit tidligere forhold var jeg heldig hvis jeg havde sex mere end to gange om året - det var forfærdeligt. Nu har jeg heldigvis en mand der har et helt andet syn på sex, jeg får alt hvad jeg kunne tænke mig og mere til.

Men det kan være reelt nok at stofferne har noget at sige. Hvilket er en skam. Men har du prøvet at han skal gøre noget for dig, inden han får lov at komme. Altså vent med at ride ham til du er kommet, eller leg med dig selv mens han er oppe i dig.

Men det er svært for andre at forstå at ens behov kan være så stort at man næsten ser utroskab som det eneste, der kan stoppe at man føler man bliver vanvittig. Men tænker vi kan skelne sex fra kærlighed - sådan en som dig og mig og derfor ser vi ikke det helt store problem i at have åbne forhold fx. Der skal bare nogle meget klare retningslinjer til. Men prøv at få ham til at sørge for dig inden han selv er færdig.

Jeg ser ikke noget problem i åbne forhold eller i hendes store seksuelle behov - men uanset behov så bliver man da ike gravid når man har et problem der er så vigtig for at parforholdey skal holde

Anmeld

3. december 2014

modesty

Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.

I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..

Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,. HURRA MAN! 

Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov? 

Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..  

WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv.. 

Må jeg spørge... hvorfor valgte du at blive gravid med ham når problemet tydeligvis er så stort for dig?

EDIT: Okay, nu har jeg læst dine svar andre steder i tråden, og jeg tror bare at jeg hopper af her, for du er simpelthen så umoden og egocentreret at det kan være ligemeget at give dig gode råd...

Anmeld

3. december 2014

TNBC

Anonym skriver:

Fordi jeg elsker ham og vi har det godt sammen??- bare ikke i sengen og vi vil gerne have børn nu, så hvorfor ikke gøre det? Han bliver en god far uanset om vi er sammen eller ej. hvorfor skulle jeg så droppe ham og gå ud og få børn med en fremmed??  som enten er en total idiot eller ikke vil barnet??! Stoler på min kæreste og han bliver den perfekte far -DERFOR har jeg valgt at få børn med ham.. og det er jo heller ikke sikkert vi gr fra hinden, kan være som I siger, at mit behov ændre sig med tiden? 

Men uanset hvad synes jeg det er forkert at blive sammen bare fordi man har børn sammen? Vi lever kun én gang.. og hellere to galde forældre hver for sig,  end to sure sammen.. ikke? taler af egen erfaring..

Mine forældre er skilt.. og havde håbet de blev det for længe siden, siden jeg var 3 ville min mor ikke længere være sammen med min far,  hun gik først fra ham 13 senere pga af os børn. ERGO hun har ikke været lykkelig i 13 år og vi børn led under deres skænderier osv..

I har det jo ikke godt sammen, hvis sexen er så stort et problem. Ja et forhold behøver ikke være perfekt, men hvis sex er så vigtigt for dig og du ikke får dækket dit behov er du jo ikke glad. Dels fordi du tænker utroskab. Jeg ville ikke mene at man elsker en, hvis man overvejer utroskab.

Og nej du finder jo ikke en fremmed at få børn med, du finder den rette. I stedet for at få et barn med en mand du ikke er tilfreds med.

Hvad har stole med noget at gøre? 

Jeg forstår ikke at du får et barn med en mand når du har det som du har det. Ja måske ændre det sig, men i har været sammen i to år, kun 6måneder med hvad du mener er godt sex. 

Du lyder noget egoistisk. Udfra det her indlæg. Synes det er synd for din  kæreste.

Anmeld

3. december 2014

Sprit25

Anonym skriver:

Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.

I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..

Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,. HURRA MAN! 

Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov? 

Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..  

WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv.. 

Har du rost din kæreste for ikke at tage stoffer mere? Det er da enormt flot han er stoppet med det? 

Derudover: han ved måske godt at sex ikke er det samme mere og det piner måske ham at han ikke får mere nydelse ud af det?! Det er jo heller ikke fedt for ham at komme efter 30 sekunder og du så bare forsætter ? 

Anmeld

3. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Nu ved jeg jo ikke, hvordan du tager snakken med ham, men hvis du er lige så "aggressiv" (mangler et bedre ord) som du er her i tråden, så kan jeg faktisk godt forstå, at han går i baglås....

Du må indse, at I har 2 forskellige behov.. Dit er stort, hans er mindre...

I er derfor nødt til at finde en løsning, som dur for jer begge....

Og den løsning kan I jo kun finde ud af ved at kommunikere sammen....

Tænk over, hvordan du tager snakken med ham? Er du dømmende, anklagende, brokker du dig?

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

Vil gerne lukke debatten her.. kan man det på nogen måde? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.