Først ros st han er stoppet med stofferne
derefter vil jeg sige at 1-2 gange i ugen er meget normalt og ja så må man lave kompromisser. Det lyder også som om du har et rigtig stort behov, og i kan måske snakke med en sexolog og finde en middelvej i begge kan leve med.
Han er jo heller ikke din sexslave, så der må findes en løsning i begge kan med, jeg har selv større behov end min mand og skal altid tage initiativ, men vi finder ud af det, fordi vi vælger at det skal vi bare finde ud af.
En god ting kunne være kondomer for at nedsætte følsomheden, ellers mener jeg man kan få creme at smøre på. Findes også øvelser til at tirre og pirre uden han kommer og hvor man forlænger bla udholdenheden. Hvis du "bare" rider ham og er ligeglad med at han er færdig i løbet af no time, men selv ønsker sjov over lang tid, er der også noget som ikke harmonerer og det ville jeg heller ikke selv times var sjovt eller acceptere. Hvis han er færdig motiverer det ikke ham til at fortsætte.
Kan han relativt hurtigt igen. For så kan i jo lade ham komme og fortsætte legene og alt efter hvad han kan så fortsætte efter hver udløsning, er forskelligt fra mand til mand hvor meget og ofte de kan og hvor hurtigt efter
Anmeld