jeg får lortesex!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. december 2014

got2b

Tag en snak med ham, ingen fortjener utroskab. Min kæreste ku os godt li at være sammen med en fyr engang imellem, hvilket jeg havde givet ham lov til, men som jeg så fortryder idag, da han fik en kønssygdom af ham han var sammen med og gav mig den. Dagen idag fortryder jeg at have tanken at gå fra ham på grund af det, vi havde faktisk kun sex omkring D 14 da jeg havde æl der. Men idag er jeg glad for at være blevet. Så tag for Guds skyld en snak med ham. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

CaWi

Anonym skriver:

Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.

I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..

Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,. HURRA MAN! 

Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov? 

Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..  

WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv.. 

Det kan godt være du ser hans undskyldning omkring stofferne, som lidt dum. Men stofferne gør bare et eller andet. Min x tog også stoffer, og vi havde det bedste sex netop når han tog dem. 

Selvom du mener du sagtens kunne give ham lov til at ha sex med en anden,  er det jo ikke sikkert han er af samme holdning,  og den slags skal man bestemt ikke trække ned over hovedet på nogen. 

Jeg vil anbefale i snakke med en sexolog.  I har virkelig brug for at lære at forstå hinanden og jeres forskellige behov, og ikke mindst acceptere dem.

Anmeld

2. december 2014

Sissel

Jeg forstår dig godt.. Sex er er basalt behov, og man blir desperat hvis ikke man får det dækket. Jeg synes personligt, at hvis man grundlæggende har vidt forskellig behov, ville det være i orden at den med det største behov, fik det dækket ude.. Men det betyder jo ikke at din kæreste har samme holdning. Der ud over, er der også ting der spiller ind på vores sexlyst. Såsom børn, stress, arbejde, depression. Som alt sammen kan gøre at vi midlertidigt har en anden sexlyst end ellers.. Og så skal der nok arbejdes for at komme tilbage til normalen.. Det må være en form for undtagelsestilstand. 

Har du talt med ham om hvordan hans sexlyst var før an tog stoffer?

Anmeld

2. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

problemet har stået på i over et år. taler med ham om det omkring 1 gang i ugen. men vi bliver altid uvenner. det genere mig ikke så meget at han kommer hurtigt, hvis han da for guds skyld ville sørge lidt for mig også, så jeg fik noget ud af det. 

Hvorfor har du valgt at stifte familie med ham hvis I har haft det problem så længe og det er noget som er vigtigt for dig? 

Nå for at svare på dit dilemma: du har valgt ham til at være far til jeres barn. Så må du gøre dit for at opretholde familielivet. Prøv med en sexolog, køb legetøj der gør han ikke kommer så hurtigt. Men lige noget andet: Er det vigtigt for dig at komme hver gang? I stedet for at du bruger vibrator kan han måske gøre det for dig? 

Anmeld

2. december 2014

mortilsilke

har snakket med ham om det de første hundrede gange. hans svar er: vi skal være en familie = jeg skal leve med det sex vi har.

serisøt ville i selv det? hvis i fik et nej hver gang, og hvis han endelig havde lyst, skulle i bare sprede ben? uden kys, for spil eller noget? hvilken kvinde ville dog det?

Sådan som du er mod din kæreste, var min mod mig.... Vi har fået vores lille datter for 2 mdr siden og har ikke haft sex i over 5 mdr da lysten forsvandt i graviditeten pga smerter, og nu er jeg ikke helt klar endnu. Selvfølgelig savner han det og spørger hvornår jeg er klar, men hvis jeg blev punket fuldstændig 1-2 gange i ugen og han havde din opførsel var jeg blevet stiktosset.... 1-2 gange i ugen synes jeg er meget fint!!

Anmeld

2. december 2014

Kløver

Først ros st han er stoppet med stofferne 

derefter vil jeg sige at 1-2 gange i ugen er meget normalt og ja så må man lave kompromisser. Det lyder også som om du har et rigtig stort behov, og i kan måske snakke med en sexolog og finde en middelvej i begge kan leve med. 

Han er jo heller ikke din sexslave, så der må findes en løsning i begge kan med, jeg har selv større behov end min mand og skal altid tage initiativ, men vi finder ud af det, fordi vi vælger at det skal vi bare finde ud af. 

En god ting kunne være kondomer for at nedsætte følsomheden, ellers mener jeg man kan få creme at smøre på. Findes også øvelser til at tirre og pirre uden han kommer og hvor man forlænger bla udholdenheden. Hvis du "bare" rider ham og er ligeglad med at han er færdig i løbet af no time, men selv ønsker sjov over lang tid, er der også noget som ikke harmonerer og det ville jeg heller ikke selv times var sjovt eller acceptere. Hvis han er færdig motiverer det ikke ham til at fortsætte.

Kan han relativt hurtigt igen. For så kan i jo lade ham komme og fortsætte legene og alt efter hvad han kan så fortsætte efter hver udløsning, er forskelligt fra mand til mand hvor meget og ofte de kan og hvor hurtigt efter  

Anmeld

2. december 2014

Kløver

Anonym skriver:

hvis jeg ikke havde et behov for sex eller et meget lille et, ville jeg da ikke forbyde min kæreste/mand om at have sex med andre. hvorfor skal han straffes fordi jeg ikke vil? 

synes bare det er ærgerligt at vi skal gå fra hinaden, flytte ud og vores dejlige hus fordi ingen af os har råd til at bo her selv BARE pga sex??

Enig med missy-B 

Åbent forhold er noget man bliver enige om og nej jeg ville bestemt ikke finde mig i at min mand rendte ude i byen, enten måtte vi finde et acceptabelt kompromis eller måtte han undvære mig. Den slags snakkede vi om inden vi gik børn så vi undgik så meget som muligt af den slags problemer efterfølgende. I står hvor i står men åbent forhold er man enige om og utroskab er no go i min verden 

og og hvis dit behov er så stort er onani så så slemt så længe han er ligeglad, måske det kunne opildne lidt hvis du prikker til ham og inviterer  

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

mor:) skriver:

Hvorfor har du valgt at stifte familie med ham hvis I har haft det problem så længe og det er noget som er vigtigt for dig? 

Nå for at svare på dit dilemma: du har valgt ham til at være far til jeres barn. Så må du gøre dit for at opretholde familielivet. Prøv med en sexolog, køb legetøj der gør han ikke kommer så hurtigt. Men lige noget andet: Er det vigtigt for dig at komme hver gang? I stedet for at du bruger vibrator kan han måske gøre det for dig? 

Fordi jeg elsker ham og vi har det godt sammen??- bare ikke i sengen og vi vil gerne have børn nu, så hvorfor ikke gøre det? Han bliver en god far uanset om vi er sammen eller ej. hvorfor skulle jeg så droppe ham og gå ud og få børn med en fremmed??  som enten er en total idiot eller ikke vil barnet??! Stoler på min kæreste og han bliver den perfekte far -DERFOR har jeg valgt at få børn med ham.. og det er jo heller ikke sikkert vi gr fra hinden, kan være som I siger, at mit behov ændre sig med tiden? 

Men uanset hvad synes jeg det er forkert at blive sammen bare fordi man har børn sammen? Vi lever kun én gang.. og hellere to galde forældre hver for sig,  end to sure sammen.. ikke? taler af egen erfaring..

Mine forældre er skilt.. og havde håbet de blev det for længe siden, siden jeg var 3 ville min mor ikke længere være sammen med min far,  hun gik først fra ham 13 senere pga af os børn. ERGO hun har ikke været lykkelig i 13 år og vi børn led under deres skænderier osv..

Anmeld

3. december 2014

Anonym trådstarter

VenterVanessa skriver:

Sådan som du er mod din kæreste, var min mod mig.... Vi har fået vores lille datter for 2 mdr siden og har ikke haft sex i over 5 mdr da lysten forsvandt i graviditeten pga smerter, og nu er jeg ikke helt klar endnu. Selvfølgelig savner han det og spørger hvornår jeg er klar, men hvis jeg blev punket fuldstændig 1-2 gange i ugen og han havde din opførsel var jeg blevet stiktosset.... 1-2 gange i ugen synes jeg er meget fint!!

det er da sørme godt at DU synes det er fint... 

Anmeld

3. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Fordi jeg elsker ham og vi har det godt sammen??- bare ikke i sengen og vi vil gerne have børn nu, så hvorfor ikke gøre det? Han bliver en god far uanset om vi er sammen eller ej. hvorfor skulle jeg så droppe ham og gå ud og få børn med en fremmed??  som enten er en total idiot eller ikke vil barnet??! Stoler på min kæreste og han bliver den perfekte far -DERFOR har jeg valgt at få børn med ham.. og det er jo heller ikke sikkert vi gr fra hinden, kan være som I siger, at mit behov ændre sig med tiden? 

Men uanset hvad synes jeg det er forkert at blive sammen bare fordi man har børn sammen? Vi lever kun én gang.. og hellere to galde forældre hver for sig,  end to sure sammen.. ikke? taler af egen erfaring..

Mine forældre er skilt.. og havde håbet de blev det for længe siden, siden jeg var 3 ville min mor ikke længere være sammen med min far,  hun gik først fra ham 13 senere pga af os børn. ERGO hun har ikke været lykkelig i 13 år og vi børn led under deres skænderier osv..

Det er længe siden jeg har læst et så egoistisk indlæg. 

Alternativet et vel ikke at du går ud og får et barn med en fremmed? Så må man da vente til man har fundet den rette. Det er da enormt egoistisk og manglende omtanke for det kommende barn at tage så let på det. Det er ikke optimalt for et barn at være delebarn - nogle gange kan det være nødvendigt, og man kan få det bedste ud at situationen men ligefrem at gøre det bevidst - nej det vil jeg aldrig forstå. 

Det er i min verden forkert at prøve at stifte familie velvidende at der er et problem mellem Jer som fylder så meget. Hvad hvis dit behov ikke ændres? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.