Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.
I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..
Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,.
HURRA MAN!
Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov?
Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..
WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv..
Anmeld