jeg får lortesex!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.994 visninger
31 svar
93 synes godt om
2. december 2014

Anonym trådstarter

Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.

I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..

Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,. HURRA MAN! 

Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov? 

Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..  

WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. december 2014

Jibbe

Fortælle han hvordan du har det og sige i skal have hjælp til at få det til at fungere! Snakke med en sexolog. Der er mange øvelser der kan få dem til at holde længere. Og så må du støtte ham i det og ikke give op så hurtigt. Og kæmpe ros til ham at han ikke tager stoffer nu da han skal være far. 

Anmeld

2. december 2014

anonym10101

Du siger det selv. Ingen kan trylle og det er også synd at tvinge ham, snak med ham i stedet og fortæl ham hvad du føler

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

Jibbe skriver:

Fortælle han hvordan du har det og sige i skal have hjælp til at få det til at fungere! Snakke med en sexolog. Der er mange øvelser der kan få dem til at holde længere. Og så må du støtte ham i det og ikke give op så hurtigt. Og kæmpe ros til ham at han ikke tager stoffer nu da han skal være far. 

problemet har stået på i over et år. taler med ham om det omkring 1 gang i ugen. men vi bliver altid uvenner. det genere mig ikke så meget at han kommer hurtigt, hvis han da for guds skyld ville sørge lidt for mig også, så jeg fik noget ud af det. 

Anmeld

2. december 2014

Missy_B

Mig og min kæreste har været sammen i snart 2 år. vi venter vores første barn.

I starten af forholder havde vi vild og fræk sex hver dag! Han tændte mig virkelig, og selvom han kommer hurtigt, brugte han med glæde 2 timer på KUN at give mig nydelse oralt, med finger og legetøj.. HEAVEN! Men det varede kun et halvt år, hans undskyldning er at han er stoppet med stofferne, at det var dem der gjorde ham vild og han ikke kan være sådan mere..

Sex betyder virkelig meget for mig og jeg har et stort behov!! Vil stadig have sex hver dag, men får aflsag og vi har måske sex 1-2 gange om ugen. er heldig hvis han overhovedet slikker mig (kun sådan jeg kan få orgasme) ellers skal jeg ridde ham 20-40 sekunder så kommer han,. HURRA MAN! 

Jeg savner fræk sex!!! jeg onanere 1-2 gange hver dag.. (hvor nederen er det lige når man har en kæreste?) Jeg er begyndt at tænke på andre piger/mænd.. Han er imod vi har sex med andre.. men gider heller ikke opfylde mine behov? 

Kan seriøst ikke klare det ret meget længere? Havde håbet på vi skulle ha en lykkelig lille familie.. men står nu lidt mellem valget familie + dårlig sex eller utroskab/single mor..  

WHAT TO DO?! elsker ham.. men ja.. kan ikke leve med vores sexliv.. 

Altså.. Du kan jo ikke ændre på ham, sex 1-2 gange i ugen er helt normalt, det er virkelig få par med småbørn hvor det bliver til mere. Og det er helt normalt at nyforelskede knalder som kaniner, og når hverdagen melder sig falder der lidt ro i soveværelset

Når det er sagt - ja så må du veje op hvor vigtigt sex hver dag er for dig. Men vigtigst af alt - SNAK med din kæreste om det, og VENT med at handle for meget på det indtil du har født. De fleste kvinder oplever en naturlig afmatning af deres lyst når der er små børn.

Og lige en sidebemærkning - utroskab er virkelig nederen, så bør du hellere gå fra ham!

Håber i finder en løsning

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

frknorit skriver:

Du siger det selv. Ingen kan trylle og det er også synd at tvinge ham, snak med ham i stedet og fortæl ham hvad du føler

har snakket med ham om det de første hundrede gange. hans svar er: vi skal være en familie = jeg skal leve med det sex vi har.

serisøt ville i selv det? hvis i fik et nej hver gang, og hvis han endelig havde lyst, skulle i bare sprede ben? uden kys, for spil eller noget? hvilken kvinde ville dog det?

Anmeld

2. december 2014

Anonym trådstarter

hvis jeg ikke havde et behov for sex eller et meget lille et, ville jeg da ikke forbyde min kæreste/mand om at have sex med andre. hvorfor skal han straffes fordi jeg ikke vil? 

synes bare det er ærgerligt at vi skal gå fra hinaden, flytte ud og vores dejlige hus fordi ingen af os har råd til at bo her selv BARE pga sex??

Anmeld

2. december 2014

Missy_B

Anonym skriver:

hvis jeg ikke havde et behov for sex eller et meget lille et, ville jeg da ikke forbyde min kæreste/mand om at have sex med andre. hvorfor skal han straffes fordi jeg ikke vil? 

synes bare det er ærgerligt at vi skal gå fra hinaden, flytte ud og vores dejlige hus fordi ingen af os har råd til at bo her selv BARE pga sex??

Så er det nok ikke den "rigtige" mand du har fundet. At skulle leve i er åbent parforhold kræver enighed omkring det, og hvis den ene part ikke ønsker det - ja så er det uddebateret.

Jeg tænker at en sexolog kunne være god at få ind i billedet, da jeg tror i begge ville have godt af at snakke med en udefrakommende. Du har et meget stort behov, og din kæreste et mere "moderat" behov, og jeg tror en sexolog ville kunne hjælpe jer med at få et mere nuanceret billede til hinanden.

Jeg har været sammen med min mand i snart 12 år, i perioder har vi sex hver dag, og i andre perioder 1 gang om ugen. Mit behov er også større end hans (jeg kunne sagtens have sex dagligt), men jeg kunne aldrig drømme om utroskab eller at gå fra ham før alle andre muligheder var udtømte. Kærlighed er værd at kæmpe for i mine øjne 

Anmeld

2. december 2014

Jibbe

Så brug pengene på en sexolog istedet for en advokat når i ender i konflikt i statsamtet fordi det ikke holder. Tror du vil takke dig selv for den udgift hvis i får det til at fungere! Det er bedre end alternativet

Anmeld

2. december 2014

Marts<3

Jeg var gået kold hvis min kæreste havde sådan et behov hverdag... Der kommer en hverdag, arbejde, pligter osv... Tror du "skræmmer" ham lidt væk... Man kan jo ikke tvinge nogen til at være liderlig og dyrke oral sex, hvis ikke man har lyst... Du må nok skure ned for blusset og lade den naturlig liderlighed og lidenskab komme frem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.