ErDuHerIkkeSnart skriver:
Hej piger
Jeg er nybegynder i IVF behandling - og er netop startet i kort behandling. Jeg har fra start overvejet at donere æg - fordi jeg alligevel skal igennem den lidt voldsomme kur, ægudtagning, mv. og fordi jeg har en del gode brugbare æg.
Alligevel synes jeg at det er en stor beslutning - og jeg håber derfor at I andre måske har erfaringer at dele ud af?
På plussiden tæller selvfølgelig muligheden for at hjælpe et par i en ulykkelig situation (som jeg selv kender alt for godt), og netop det at jeg formentlig har mange gode æg.
På minussiden tæller dels det lidt specielle ved at skulle "dele sine gener ud", men egentlig primært en bekymring for om jeg formindsker vores egne chancer for en graviditet.
Jeg har indtil på søndag til at beslutte mig.
Kh Signe
PS: Jeg har lavet en ny blog om mine oplevelser med at være i fertilitetsbehandling, og om alt det som følger med når man er ufrivilligt barnløs: www.ErDuHerIkkeSnart.Wordpress.com
Jeg har svaret JA, jeg donerede selv.
Jeg har aldrig været i tvivl om at det var den rigtige beslutning, kravet var at jeg skulle have tage over 10 æg ud, og du kan springe fra ind til ÆU er overstået.
Jeg fik taget 12 æg ud og dornerede de 2 væk, jeg valgte at være anonym doner, og vil derfor aldrig kunne spore et evt. barn og det ej heller mig. Det er selvfølgelig registeret i et eller andet system......og ja nysgerrigheden om hvorvidt der er blevet en graviditet og der vil blive et barn ud af det pirre mig da selvfølgelig lidt
Jeg fortryder ikke og ville gøre det igen, hvis det blev aktuelt ( det gør det nok ikke, da vi kun regner med at skal have de barn der ligger i min livmor og vokser) 
Held og lykke med din behandling