Sidste mavebilled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Christopher&Andreas

Nanna1985 skriver:

Hej Piger

Dette er det aller sidste mavebilled I får af mig   Jeg er idag i uge 39+0.

Iaften Kl. 20:00 Får jeg sat et ballonkateter op og 12 timer efter Onsdag Morgen Kl. 8:00, kan de forhåbelig prikke hul på vandet  
V
i er alle MEGA spændte på at prinsesse Mercedes skal komme og inden for få dage, har jeg min lille prinsesse pige i mine arme   Det er underligt at tænke på om seneste 2 døgn, er jeg mor til 2 smukke piger

Jeg er spændt på hvordan vores ældste datter, tager alt det her, hun er lige knap 3 år.. Håber bare at alt kommer til at gå godt

flotte mavse held og lykke glæder mig til at se billeder af nussen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Mira0911

Det er godt nok for dårligt synes jeg.... Håber virkelig de tager dig ind i morgen... :O)

Anmeld

26. august 2009

Brams

Hvor er din mave dog bare smuk. Glæder mig til at se det lille nye vidunder

Trine 30+6

Anmeld

26. august 2009

Henriette72

Hejsa

for at du er på vej på sygehuset nu.... og at alt går som det skal så du kan få lov til selv at føde

Knus Henriette

Anmeld

26. august 2009

Englebisse

Nanna1985 skriver:

Hej Piger

Dette er det aller sidste mavebilled I får af mig   Jeg er idag i uge 39+0.

Iaften Kl. 20:00 Får jeg sat et ballonkateter op og 12 timer efter Onsdag Morgen Kl. 8:00, kan de forhåbelig prikke hul på vandet  
V
i er alle MEGA spændte på at prinsesse Mercedes skal komme og inden for få dage, har jeg min lille prinsesse pige i mine arme   Det er underligt at tænke på om seneste 2 døgn, er jeg mor til 2 smukke piger

Jeg er spændt på hvordan vores ældste datter, tager alt det her, hun er lige knap 3 år.. Håber bare at alt kommer til at gå godt

Kan forstå de ikke satte dig igang alligevel igår aftes, og det er bare hårdt for en psykisk når der ikke sker noget og når de afviser en. Kan selv huske det for jeg var selv igennem noget lignende da jeg skulle have min søn.
Har du fået snakket med dem idag???

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Mon ikke hun er kommet på sygehuset?

Anmeld

26. august 2009

Nanna1985

Hej Piger.. Var på sygehuset i morges Kl. 9:30, blev undersøgt, er 1 cm åben og de kunne desværre ikk tage mit vand  MEN jeg skulle så ha kørt en lille kurve på en halv times tid og så kom der ellers masser af små veer med 1 minuts mellemrum  Jordemoder kommer ind efter en halv time og siger. HOLD DA FAST, du har da små veer, hjem og gå 1 times tid og så håber vi de bliver meget mere kraftige.. Har stadigvæk mange mange små veer, men de er ikk ret kraftige, men de er der og det giver os noget på længere sigt.. Skal ringe ind på FG iaften Kl. 19:30 og så vil de undersøge mig igen og er jeg mere åben, så prikker de vandet, hvis de kan og hvis ikk, får jeg sat det ballonkateter op natten over.. MEN jeg skulle være forberedt på at hvis de havde travlt, ville jeg blive afvist IGEN  Årh jeg er rigtig træt af det og håber bare de kan tage mig iaften

Anmeld

26. august 2009

Mira0911

Nanna1985 skriver:

Hej Piger.. Var på sygehuset i morges Kl. 9:30, blev undersøgt, er 1 cm åben og de kunne desværre ikk tage mit vand  MEN jeg skulle så ha kørt en lille kurve på en halv times tid og så kom der ellers masser af små veer med 1 minuts mellemrum  Jordemoder kommer ind efter en halv time og siger. HOLD DA FAST, du har da små veer, hjem og gå 1 times tid og så håber vi de bliver meget mere kraftige.. Har stadigvæk mange mange små veer, men de er ikk ret kraftige, men de er der og det giver os noget på længere sigt.. Skal ringe ind på FG iaften Kl. 19:30 og så vil de undersøge mig igen og er jeg mere åben, så prikker de vandet, hvis de kan og hvis ikk, får jeg sat det ballonkateter op natten over.. MEN jeg skulle være forberedt på at hvis de havde travlt, ville jeg blive afvist IGEN  Årh jeg er rigtig træt af det og håber bare de kan tage mig iaften

Håber virkelig de tager dig ind... Held og lykke med det hele....

Anmeld

26. august 2009

Halbschön

Nanna1985 skriver:

alt hvad der krydses kan, for at der snart sker noget, så du kan komme til at føde selv..... Held og lykke med det hele

Mange tanker herfra!

Renée, 34+6

Anmeld

26. august 2009

6800

Ihh hvor bliver det spændende...håber der snart sker noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.