Sidste mavebilled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. august 2009

Becks

Ihh altsaa hvor spaendende

Glaeder mig til og se billeder af lille pigen

HELD og LYKKE

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Pia.

Hvor har du bare en smuk mave - så det billede du "snyder" os for i uge 40 - må være et billede af lillepigen, på maven i stedet for inde i maven...

Held og lykke med det hele, glæder mig til at høre om forløbet og se en masse billeder...Håber storesøster tager det hele med et smil..

Knus og kram Pia.

Anmeld

25. august 2009

Mathilde

Hvor er du bare smuk!

Det bliver bare så spændende.... Jeg glæder mig til at se billeder af lille Mercedes

Håber alt forløber som det skal

Anmeld

25. august 2009

Nanna1985

Hej Piger

Hvor er jeg ked af det og alt muligt andet  Jeg ringede til fødeafdelingen for at høre om de var klar til at tage mig her Kl. 20:00..

Blev afvist  De har ALT for travlt og har allerede sendt en afsted til Odense sygehuset  Jeg har ventet på det her i 7 dage og lægen har ikk ringet og der har været så MANGE ting den sidste uge  Jeg skal ringe derud i morgen tidlig Kl. 8:00 og så må vi se hvad de siger.. Hvor er bare TRÆLS og jeg er TRÆT af og vente og vente og så bliver man afvist

Anmeld

25. august 2009

Trolde_mor

Nanna1985 skriver:

Hej Piger

Hvor er jeg ked af det og alt muligt andet  Jeg ringede til fødeafdelingen for at høre om de var klar til at tage mig her Kl. 20:00..

Blev afvist  De har ALT for travlt og har allerede sendt en afsted til Odense sygehuset  Jeg har ventet på det her i 7 dage og lægen har ikk ringet og der har været så MANGE ting den sidste uge  Jeg skal ringe derud i morgen tidlig Kl. 8:00 og så må vi se hvad de siger.. Hvor er bare TRÆLS og jeg er TRÆT af og vente og vente og så bliver man afvist

Arj..... !!!!!!! Det er sq da ikke fair, helt ærligt...
Uh hvor må det bare være frustrerende altså...

Ved godt de kan have travlt, men du har da en aftale, og hvis de sender en til Odense, er personen vel ude af deres hænder?

Anmeld

25. august 2009

4kløver

hvor gør det ondt at høre.. man sætte sig op til at føde. Så håber at der er tid til dig i morgen.

Anmeld

25. august 2009

Halbschön

Nanna1985 skriver:

Hej Piger

Ej, hvor er det bare surt, når man har sat sig op efter at det skal ske nu.
Jeg håber virkelig at du bliver sat igang i morgen, når du skal derind.. Det skal jo også være snart, inden prinsessen bliver alt for stor

Anmeld

25. august 2009

Nanna1985

Ja det skal være inden hun bliver for stor i vægt, for så kan jeg ikk føde selv og det er jo MIT STØRSTE ØNSKE.. Kan blive så GAL, det er fandme deres skyld, hvis jeg ikk kan føde hende

Anmeld

25. august 2009

CarinaSB

Eiii det er fandme for dårligt .. I sær når de ved at dit største ønske var at føde selv .. Så må de sq da gøre sådan at du stadigvæk har mulighed for det .. Jeg kan sq godt forstå at du er sur gal og ked af det .. Det ville jeg os være ..

Håber at alt lykkedes og du får dit store ønske opfyldt

mange

Anmeld

25. august 2009

Mathilde

Nanna1985 skriver:

Ja det skal være inden hun bliver for stor i vægt, for så kan jeg ikk føde selv og det er jo MIT STØRSTE ØNSKE.. Kan blive så GAL, det er fandme deres skyld, hvis jeg ikk kan føde hende

Åh søde, hvor er det synd for dig!!! Det er sgu ikke iorden.
Det må bare være SÅ frustrerende Jeg håber inderligt, at du kan føde hende selv, selom det trækker ud...

Håber håber håber...........

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.