Sidste mavebilled

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
29 svar
0 synes godt om
25. august 2009

Nanna1985

Hej Piger

Dette er det aller sidste mavebilled I får af mig   Jeg er idag i uge 39+0.

Iaften Kl. 20:00 Får jeg sat et ballonkateter op og 12 timer efter Onsdag Morgen Kl. 8:00, kan de forhåbelig prikke hul på vandet  
V
i er alle MEGA spændte på at prinsesse Mercedes skal komme og inden for få dage, har jeg min lille prinsesse pige i mine arme   Det er underligt at tænke på om seneste 2 døgn, er jeg mor til 2 smukke piger

Jeg er spændt på hvordan vores ældste datter, tager alt det her, hun er lige knap 3 år.. Håber bare at alt kommer til at gå godt
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
smuk smuk smuk!
Og hvor bliver det bare spændende at hun endelig kommer ud til Jer!
Vil ønske dig al held og lykke med igangsættelsen og fødslen! glæder mig til at se billeder af vidunderet!
knus Caroline

Anmeld

25. august 2009

Pige2009

Wow. Det bliver da fantastisk efter 9 mdrs venten

Knus Linda 33+3

Anmeld

25. august 2009

Mira0911

Det bliver rigtig spændende... Held og lykke med det hele...
Glæder mig til at høre mere... og se den lille.... :O)

Super flot mave...

Anmeld

25. august 2009

Englebisse

Synes også du bare er smuk og den dejlige glød du har :-))
Nu er der slet ikke længe til du holder din lillepige i armene. Endnu engang held og lykke med det hele

Anmeld

25. august 2009

Nanna1985

Tusind tak piger  I er guld værd

Anmeld

25. august 2009

otlitrom

Den mave bærer du flot! -Men det bliver sikkert dejligt, at få den lille prinsesse til verden?

Held og lykke med det, hvor bliver det bare spændende!

Anmeld

25. august 2009

siw84

hvor er du smuk og rigtig held og lykke med fødslen.. glæder mig til at se billeder af det lille vidunder...

Anmeld

25. august 2009

82Miraklet

Super flot mave og held og lykke med det hele. håber alt kommer til at gå hurtigt og smukt...

Har selv 2 guldklumper med 2 1/2 års mellemrum og det er bare perfekt.. De nyder hinanden så meget....

Endnu engang Held og Lykke...

Glæder mig til Babybilleder....

knus

Anmeld

25. august 2009

Trolde_mor

Nanna1985 skriver:

Hej Piger

Dette er det aller sidste mavebilled I får af mig   Jeg er idag i uge 39+0.

Iaften Kl. 20:00 Får jeg sat et ballonkateter op og 12 timer efter Onsdag Morgen Kl. 8:00, kan de forhåbelig prikke hul på vandet  
V
i er alle MEGA spændte på at prinsesse Mercedes skal komme og inden for få dage, har jeg min lille prinsesse pige i mine arme   Det er underligt at tænke på om seneste 2 døgn, er jeg mor til 2 smukke piger

Jeg er spændt på hvordan vores ældste datter, tager alt det her, hun er lige knap 3 år.. Håber bare at alt kommer til at gå godt

Ihh hvor bliver det spændende.. Alt helt og lykke herfra med igangsættelsen og fødslen!

Jeg ser frem til at se billeder af jeres lille pige...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.