Hvem er jeg egentlig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2015

Anonym trådstarter

morethanperfect skriver:

Altså ..

Jeg stod i præcis din situation for snart halvandet år siden .. Jeg havde været sammen med min daværende kæreste i 6 år , var har to børn sammen , var forlovet og planlagt bryllup ....

Men så startede jeg i skole efter barsel , og opdagede en ny verden udenfor min familie bobbel .. Min daværende kæreste , var lidt som du beskriver din kæreste , og jeg troede jo bare , at sådan var det efter mange år sammen .. 
Men da jeg startede i skole , fandt jeg ud af hvem jeg i virkeligheden var, og hvad jeg ville ha , og jeg mødte min nuværende kæreste , og var min eks utro . Jeg fortalte ham det dog , og gik fra ham .. Var single i 9 mdr. før jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste , og i de 9 mdr. der gik , lærte jeg virkelig hvem jeg selv var ! Jeg havde aldrig boet alene før , og hold da op hvor jeg pludselig nød at være alene , og ikke skulle bekymre mig om nogen kæreste .. Jeg var glad for jeg gik fra ham , for jeg havde ikke flere følelser for ham til sidst , og det hele var bare blevet hverdag .. Da jeg gik fra ham , havde vi ikke haft sex i 3 mdr.. 

Jeg vil ikke råde dig til noget , men hvis jeg var dig , ville jeg mærke godt efter og gøre hvad er mest rigtigt for dig 

Tak for din forståelse... Hvis man kan sige det sådan. Og din historie.

Hvor gammel var du dengang? Og hvad med din daværende kæreste? Og hvordan tog din kæreste bruddet?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2015

Magsen

morethanperfect skriver:

Altså ..

Jeg stod i præcis din situation for snart halvandet år siden .. Jeg havde været sammen med min daværende kæreste i 6 år , var har to børn sammen , var forlovet og planlagt bryllup ....

Men så startede jeg i skole efter barsel , og opdagede en ny verden udenfor min familie bobbel .. Min daværende kæreste , var lidt som du beskriver din kæreste , og jeg troede jo bare , at sådan var det efter mange år sammen .. 
Men da jeg startede i skole , fandt jeg ud af hvem jeg i virkeligheden var, og hvad jeg ville ha , og jeg mødte min nuværende kæreste , og var min eks utro . Jeg fortalte ham det dog , og gik fra ham .. Var single i 9 mdr. før jeg begyndte at være sammen med min nuværende kæreste , og i de 9 mdr. der gik , lærte jeg virkelig hvem jeg selv var ! Jeg havde aldrig boet alene før , og hold da op hvor jeg pludselig nød at være alene , og ikke skulle bekymre mig om nogen kæreste .. Jeg var glad for jeg gik fra ham , for jeg havde ikke flere følelser for ham til sidst , og det hele var bare blevet hverdag .. Da jeg gik fra ham , havde vi ikke haft sex i 3 mdr.. 

Jeg vil ikke råde dig til noget , men hvis jeg var dig , ville jeg mærke godt efter og gøre hvad er mest rigtigt for dig 

Ejj bliver helt glad når jeg ser at der stadig er nogle af de 'gamle' herinde hehe.. Har nemlig tænkt over hvad der egentlig skete med jer to  

til ts! Jeg kan godt forstå hvor du er. Og udfra din forklaring synes jeg helt klart at du skal forlade ham. Du kan ikke have fundet den rette når du stadig har lyst til andre og det er sååå frusterende. Men man siger jo også at et godt sex liv i et parforhold det tæller ca 10 % hvorimod er dårligt sex liv fylder ca 90% ..

og du skal ikke være bange for at være alene, da det er det bedste man kan gøre for sig selv og for at finde sig selv. 

Håber du finder udaf det! 

Anmeld

19. januar 2015

morethanperfect

Maggieh skriver:

Ejj bliver helt glad når jeg ser at der stadig er nogle af de 'gamle' herinde hehe.. Har nemlig tænkt over hvad der egentlig skete med jer to  

til ts! Jeg kan godt forstå hvor du er. Og udfra din forklaring synes jeg helt klart at du skal forlade ham. Du kan ikke have fundet den rette når du stadig har lyst til andre og det er sååå frusterende. Men man siger jo også at et godt sex liv i et parforhold det tæller ca 10 % hvorimod er dårligt sex liv fylder ca 90% ..

og du skal ikke være bange for at være alene, da det er det bedste man kan gøre for sig selv og for at finde sig selv. 

Håber du finder udaf det! 

Det var jo så DET der skete  

Anmeld

19. januar 2015

Magsen

morethanperfect skriver:

Det var jo så DET der skete  

I see, I see men det er jo godt at du fandt udaf det så ☺️

Anmeld

19. januar 2015

Isabella_mor

Det er dig selv du skal arbejde med i denne situation..,

ihvertfald når det kommer til det med dit selvværd, for her er det ligegyldigt hvad han siger. Så længe du føler som du gør, så kan kun dine egne tanker hjælpe dig med at føle anderledes. 

Det er typisk ens egne tanker der gør at man føler som man gør, og ikke det andre gør/ikke gør. 

Jeg skal selv igang med en change of mind, og har fået foreslået en mand der har en vild god teori omkring lige netop de negative tanker der fostrer negative følelser. Og hvordan man ændre den vane at være sig selv (som den negativt tænkende) 

men manden er neurolog med ekspertise inden for tankemønstrer og følelser i forbindelse med det. 

Han hedder Dr. Joe Dispenza. Jeg har det nemlig på samme måde. Det der med at "jeg har brug for at min at kæreste konstant bekræfter mig" og jeg VED godt at han kan sige at han synes jeg er smuk, men så længe JEGikke synes JEG er smuk, hvorfor skulle jeg så tro på det når andre siger det. 

Anmeld

19. januar 2015

lille-fisen

For at være ærlig forstår jeg da godt dig - dejligt at opleve sådan en lidenskab  dog er den måske også så sjov fordi det er noget nyt og fordi det er forbudt. 

Min erfaring er at man skal tage det ret seriøst når sådan noget sker for det er et kraftigt tegn på at der mangler noget i forholdet mellem dig og din kæreste og/eller at du mangler noget selvtillid i forhold til dig selv. 

Når man nu er gået så langt som til faktisk at starte den her affære, så kalder det jo også på at du tager dit forhold til kæresten og dig selv op til revision. Er det virkelig ham du skal være sammen med altid?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.