film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Rixer skriver:

Det går ok fint nu. Jeg er usu lærer pædagogmedhjælper på en skole i udskoling. Det har jeg næsten været i en måned. Hvor jeg sådan vil starte med at lære dem at kende men enten er man flink og rar ellers er man hård og idiot og et stort fjols 

Men det er altså, groft sagt, vilkårene, når man arbejder med mennesker. Man bliver vurderet på sin personlighed, ikke bare én gang, men time for time. Så er man verdens bedste, så er man sur, så er man den eneste, der forstår noget som helst, så fatter man ikke en brik - osv. 

Derfor er det SÅ vigtigt, at man hviler i sig selv, er ærlig  og har en pæn portion selvironi, så man godt kan tåle, at man ikke er elsket af alle hvert sekund. 

Har du disse egenskaber? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Melm

Hvad med den danske film, Råzone, som handler om mobning?

Anmeld

8. december 2014

Rixer

Melm skriver:

Hvad med den danske film, Råzone, som handler om mobning?

God idé 

Anmeld

8. december 2014

Rixer

Mor og meget mere skriver:

Men det er altså, groft sagt, vilkårene, når man arbejder med mennesker. Man bliver vurderet på sin personlighed, ikke bare én gang, men time for time. Så er man verdens bedste, så er man sur, så er man den eneste, der forstår noget som helst, så fatter man ikke en brik - osv. 

Derfor er det SÅ vigtigt, at man hviler i sig selv, er ærlig  og har en pæn portion selvironi, så man godt kan tåle, at man ikke er elsket af alle hvert sekund. 

Har du disse egenskaber? 

Ja. Det har du ret i.

Anmeld

8. december 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Jeg synes nu ikke det lyder til Du er kommet videre... At det stadigvæk irriterere dig grænseløst og du gerne vil have en skal have skylden

Lige meget videre såeh 

Anmeld

8. december 2014

Rixer

Det er min sidste uge som usu underviser. Jeg kommer til at savne de unge...

Anmeld

11. december 2014

Rixer

Nu vil de gerne forlænge med mig...

I uge 4 skal jeg til praktik forberedelse.

Det er akavet at skulle skrive praktik 3 igen

Anmeld

14. december 2014

Rixer

Jeg er blevet forlænget til og med uge 3.

Jeg starter i min 3. Praktik i uge 5. 

Det er i en SFO som jeg ser fremtil stille og roligt.

Men jeg skal have lavet et udkast af læringsmål men jeg tænker hvad kunne være realistisk at arbejde med så jeg forstår hvad jeg skal på et stille og roligt plan.

Anmeld

14. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Jeg er blevet forlænget til og med uge 3.

Jeg starter i min 3. Praktik i uge 5. 

Det er i en SFO som jeg ser fremtil stille og roligt.

Men jeg skal have lavet et udkast af læringsmål men jeg tænker hvad kunne være realistisk at arbejde med så jeg forstår hvad jeg skal på et stille og roligt plan.

Snak med en vejleder på skolen så er du også sikker på det bliver gjort på den helt rigtige måde 

Anmeld

14. december 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Snak med en vejleder på skolen så er du også sikker på det bliver gjort på den helt rigtige måde 

Jeg er enig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.