film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Rixer

For jer er jeg sikkert en inkompetent person og ved ikke en skid om noget som helst og uduelig og ubrugelig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Selvfølgelig vil man ikke indrømme det, det er noget man ikke vil afsløre for andre den er skjult.  den opførsel overfor mig var ikke fair. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre anderledes end at stole på mig selv fokus på børnene og ta det en ting af gangen. 

Ja og dermed ved du ikke om den er sand. 

Men Rixer uanset hendes adfærd så lader det til du selv har en tendens til at misforstå (i hvert fald herinde) og som tidligere skrevet var det ikke kun vejleder der havde et problem. 

Anmeld

7. december 2014

Rixer skriver:

For jer er jeg sikkert en inkompetent person og ved ikke en skid om noget som helst og uduelig og ubrugelig  

Hvad vil du opnå med det du skriver herinde?

Anmeld

7. december 2014

Rixer skriver:

Det har en pædagog som jeg kender ret godt. Jeg har endda hørt noget værre fra en anden pædagog. 

Oh my god. I min 2. praktik sladrede pædagogerne også en del og meget målrettet efter en person. Derfor troede jeg da ikke på det. Stop med at sladre og find på noget bedre at bruge din tid på. 

Anmeld

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Du er nødt til at komme videre... Det andet hjælper ikke. 

Nogle gange går tingene ikke nemt. Du lærer hele livet jo...

Anmeld

7. december 2014

Rixer

mor:) skriver:

Oh my god. I min 2. praktik sladrede pædagogerne også en del og meget målrettet efter en person. Derfor troede jeg da ikke på det. Stop med at sladre og find på noget bedre at bruge din tid på. 

Ok.

Jeg lytter til det du skriver.

Jeg vil gerne det her og gør alt for det ok.

Jeg skal nok passe på med at være for ivrig og tag det nu stille og roligt. Fokus på børnene og læn tilbage og slap af. Være tålmodig. Jeg er kommet videre og tænker ikke på det længere. Jeg har forresten fået en SFO på en lille skole. Jeg håber og glæder mig helt vildt til min 3. praktik.

Anmeld

7. december 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Du er nødt til at komme videre... Det andet hjælper ikke. 

Nogle gange går tingene ikke nemt. Du lærer hele livet jo...

Ja, der er flere der har bakket mig op omkring det her. De mener også det er dem der er noget i vejen med og IKKE mig. Jeg vil vise at jeg har social forståelse og situationsfornemmelse, det er jeg blevet klogere på nu. Jeg tænkte også på hvis jeg ikke havde det hvordan i alverden kunne jeg komme videre fra 1. og 2. praktik..

Men i har ikke oplevet det jeg har oplevet, det jeg mener I har ikke været det samme praktiksted som jeg og derfor er det anderledes fra sted til sted.

Anmeld

7. december 2014

Rixer skriver:

Ok.

Jeg lytter til det du skriver.

Jeg vil gerne det her og gør alt for det ok.

Jeg skal nok passe på med at være for ivrig og tag det nu stille og roligt. Fokus på børnene og læn tilbage og slap af. Være tålmodig. Jeg er kommet videre og tænker ikke på det længere. Jeg har forresten fået en SFO på en lille skole. Jeg håber og glæder mig helt vildt til min 3. praktik.

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Ja, der er flere der har bakket mig op omkring det her. De mener også det er dem der er noget i vejen med og IKKE mig. Jeg vil vise at jeg har social forståelse og situationsfornemmelse, det er jeg blevet klogere på nu. Jeg tænkte også på hvis jeg ikke havde det hvordan i alverden kunne jeg komme videre fra 1. og 2. praktik..

Men i har ikke oplevet det jeg har oplevet, det jeg mener I har ikke været det samme praktiksted som jeg og derfor er det anderledes fra sted til sted.

Det jo klart de tager dit parti. Det gjorde de også med mig bare lige sådan.... 

I dag kan jeg sagtens se at jeg OGSÅ var med til at gøre så det gik skidt.... 

Anmeld

7. december 2014

Rixer

mor:) skriver:

Held og lykke med det hele

Tak for det betyder meget.

Pædagogerne nu mener at jeg gør det godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.