film

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. december 2014

Rixer

Nøj hvor er det unfair.

Jeg fik vide at min tidligere vejleder er racist. Hun har spildt mit halvår af min praktik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Nøj hvor er det unfair.

Jeg fik vide at min tidligere vejleder er racist. Hun har spildt mit halvår af min praktik 

Men ved du om det er sandt ?

Anmeld

7. december 2014

TNBC

Rixer skriver:

Nøj hvor er det unfair.

Hvem har fortalt dig det? Og er du 100% sikker på at det er sandt?

Anmeld

7. december 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Nøj hvor er det unfair.

Men det var jo ikke kun din vejleder som synes din praktik var problematisk. Det var også din leder og nogle kollegaer.

Og jeg synes du stadig søger et sted at placere skylden i stedet for at se hvad du kan lave anerledes til næste praktik. 

Desuden kan det da kun værre sladder - jeg tvivler på en pædagog selv ville sige til nogen at hun er racist. 

Anmeld

7. december 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Men ved du om det er sandt ?

Ja

Anmeld

7. december 2014

Rixer

Yurie skriver:

Hvem har fortalt dig det? Og er du 100% sikker på at det er sandt?

Det har en pædagog som jeg kender ret godt. Jeg har endda hørt noget værre fra en anden pædagog. 

Anmeld

7. december 2014

Rixer

mor:) skriver:

Men det var jo ikke kun din vejleder som synes din praktik var problematisk. Det var også din leder og nogle kollegaer.

Og jeg synes du stadig søger et sted at placere skylden i stedet for at se hvad du kan lave anerledes til næste praktik. 

Desuden kan det da kun værre sladder - jeg tvivler på en pædagog selv ville sige til nogen at hun er racist. 

Selvfølgelig vil man ikke indrømme det, det er noget man ikke vil afsløre for andre den er skjult.  den opførsel overfor mig var ikke fair. Jeg ved ikke hvad jeg kan gøre anderledes end at stole på mig selv fokus på børnene og ta det en ting af gangen. 

Anmeld

7. december 2014

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Det har en pædagog som jeg kender ret godt. Jeg har endda hørt noget værre fra en anden pædagog. 

Så er det jo også sladder. 

Anmeld

7. december 2014

Rixer

Saphiira skriver:

Så er det jo også sladder. 

Ja det er det. 

Jeg vil bare ikke opleve det samme igen. Jeg skal nok lade være med at blande mig i alt 

Anmeld

7. december 2014

Rixer

Nu er jeg bare en billig pædagogmedhjælper der varetager understøttende undervisning på udskoling indtil jeg starter i min 3. Praktik igen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.