Hvordan startede din fødsel?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. november 2014

Anna2706

Mine veer startede kl 8 aftenen, havde ikke overanstrengt mig fysisk den dag, de kom bare lige pludselig men var svage i starten Fødte eftermiddag næste dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. november 2014

Malthe2010

Begge gange er jeg stået op om morgenen og 5-10 efter jeg har rejst mig gik vandet..

Anmeld

27. november 2014

Enirt

-Sigrid- skriver:

begge gange lige da jeg har lagt mig til at sove. Første gang gik vandet og 3.5 time senere var jeg mor, anden gang fik jeg veer og 1.5 time senere var jeg mor til to 

Er lige lidt nysgerrig. Hvordan havde du det under din anden fødsel?

Jeg fødte selv på 3,5 fra vandafgang, med min første og nu er jeg spændt på om det går endnu stærkere. Man har hørt at det tager den halve til med nummer to.

Jeg synes selv at den på 3,5 time var en god, men for mig lidt hurtigt fødsel. Alt gik som det skulle og han var sund og rask. Men kan mærke at jeg gruer lidt for når jeg kommer til fødsel nummer 2.

Vil lige sige at jeg blev sat i gang og at det var på anden dagen at jeg gik i fødsel

Anmeld

27. november 2014

Kay

1 gang lå jeg og sov midt om natten 

2 gang havde jeg lige sovet en god lang middagslur, og kørt i netto, da jeg fik meget stærke veer med 3 min. Imellem midt i netto

Anmeld

27. november 2014

Frk_Louise

Bare af ren nysgerrighed, hvordan startede din fødsel? Mens du var aktiv, støvsugede, handlede ind og what not eller mens du var afslappet, sovende, dasede foran tv'et.

Og med hvordan den startede om det var veer eller vandafgang er ikke så relevant men uddyb gerne i kommentar 

Har stemt fysisk aktiv.. Men det ved jeg nu ikke om jeg vil kalde det..

Jeg havde lige været ude og tisse og da jeg rejste mig, gik vandet 

Når ja, og så fik jeg veer med 1,5-2 minutters mellemrum en halv time senere 

Anmeld

27. november 2014

Wik

Samme her, første gik vandet mens jeg sov (vågnede selvfølgelig af det)

Anden gang efter en lang dag, men tegn hist og her.

Anmeld

27. november 2014

Happiness

Men den første var jeg netop gået i seng, eller havde nok ligget der en ½ times tid, da veerne begyndte.

Den 2. blev jeg sat igang med

Anmeld

28. november 2014

-Sigrid-

Enirt skriver:

Er lige lidt nysgerrig. Hvordan havde du det under din anden fødsel?

Jeg fødte selv på 3,5 fra vandafgang, med min første og nu er jeg spændt på om det går endnu stærkere. Man har hørt at det tager den halve til med nummer to.

Jeg synes selv at den på 3,5 time var en god, men for mig lidt hurtigt fødsel. Alt gik som det skulle og han var sund og rask. Men kan mærke at jeg gruer lidt for når jeg kommer til fødsel nummer 2.

Vil lige sige at jeg blev sat i gang og at det var på anden dagen at jeg gik i fødsel

Jeg syntes anden fødsel var endnu nemmere

Jeg har skrevet en fødselsberetning  her, det bliver vist ikke mere detaljeret end det

Held og lykke 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.