Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Bare af ren nysgerrighed, hvordan startede din fødsel? Mens du var aktiv, støvsugede, handlede ind og what not eller mens du var afslappet, sovende, dasede foran tv'et.
Og med hvordan den startede om det var veer eller vandafgang er ikke så relevant men uddyb gerne i kommentar
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sniks86 skriver: Bare af ren nysgerrighed, hvordan startede din fødsel? Mens du var aktiv, støvsugede, handlede ind og what not eller mens du var afslappet, sovende, dasede foran tv'et. Og med hvordan den startede om det var veer eller vandafgang er ikke så relevant men uddyb gerne i kommentar
Jeg havde sovet en lille time, og så vågnede jeg og skulle tisse. I dét jeg sætter mig op i sengen, går vandet
Jeg ligger og sover, og vågner ved 01.30 tiden, hvor jeg har lidt ondt, men tænker ikke over det, sover videre og vågner kl 03.30 ca, hvor veerne er igang
Jeg var aktiv begge gange... Startede med veer.. Fik taget vandet begge gange..
Jeg vågnede kl 7 om morgenen ved milde menssmerter, og vandet gik da jeg stod ud af sengen.
Jeg fik veer ved 18-tiden efter en lille lur på sofaen (:
Mit vand gik da jeg sov
begge gange lige da jeg har lagt mig til at sove. Første gang gik vandet og 3.5 time senere var jeg mor, anden gang fik jeg veer og 1.5 time senere var jeg mor til to
Jeg fik den første ve da jeg trådte ud af badet.
jeg har stemt blankt.med den første var det mens jeg sov, at veerne gik i gang. Her anden gang var det mens jeg var aktiv, at veerne startede
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128