Den der doggy style...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. november 2014

Clisolka

L-Mortil2 skriver:

Ja som overskriften siger, den der doggy style synes både min mand og jeg er ret sexet, MEN efter jeg har født (09 og 11) får jeg "ondt" når vi har den stilling, ikke en konstant smerte men sådan nogle "stød" når han trænger dybt, det gør herre nuller naller... Jeg forestiller mig det endten er fordi han rammer livmodermund eller måske blæren...

bøvler i andre med det problem! what to do?

Jep! Det gør nuller-naller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. november 2014

fo82

kesuh skriver:

Hvis det at ændre stillingerne ikke virker må du give ham en form for penisring eller lignende på, så han ikke presser helt i bund hver gang, da det tydeligvis fører til ubehag.. Ellers var der det skøre fif fra en sexolog: du kan bare binde et slips eller give den et fint halstørklæde  på, så kommer han ikke helt ind,  men det virker ;-) 

Haaaaaaahahaha jeg er helt færdig over det indre billede af en flot errigeret penis med slips og halstørklæde der flagrer i jetstrømmen af et vildt knald - åååååh ha :-D

er jeg den eneste der studser over at det at have sex i skestilling kaldes doggystyle? For doggystyle er jo taget ud fra billedet af to hunde... (Bare for at teknificere det hele) og jeg har endnu til gode at se hunde ligge ned og hygge sig :-D 

Anmeld

30. november 2014

L-Mortil3

fo82 skriver:

Haaaaaaahahaha jeg er helt færdig over det indre billede af en flot errigeret penis med slips og halstørklæde der flagrer i jetstrømmen af et vildt knald - åååååh ha :-D

er jeg den eneste der studser over at det at have sex i skestilling kaldes doggystyle? For doggystyle er jo taget ud fra billedet af to hunde... (Bare for at teknificere det hele) og jeg har endnu til gode at se hunde ligge ned og hygge sig :-D 

Hahaha åh ja, er heller ikke faldet over et par hunde i skoven der fluks smed sig på siden og humpede haha

Anmeld

30. november 2014

Snevejr84

Jeg tænker din livmoder er let bagoverbøjet det er min og det kan godt gøre ondt i den stilling.

Anmeld

30. november 2014

B&J

Helt sikkert prøv om du kan få numsen mere op eller ned det kan hjælpe. Men det kan også være du er mere sart når du skal til at have din menstruation men ellers husk at blive godt varmet op så plejer det at lykkes 

Anmeld

30. november 2014

L-Mortil3

Tusind tak for alle de gode råd og tilkendegivelser om at jeg ikke er den eneste!! Jeg tror her sidste gang jeg måske havde ÆL for der var det "værre" end det plejer! Vi vil afprøve de forskellige fif! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.