Den der doggy style...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. november 2014

WilliamDSTN

L-Mortil2 skriver:

Der er nok mange varianter men de 3 vi bruger er:

1: dig på alle 4 han på knæ bagved (hænder på din ryg) med dine ben uden om hans.

2: dig på alle 4 han på knæ bagved (hænder på din ryg) med dine ben i mellem hans.

3: dig fladt på maven, ham ovenpå :-)

Okay det her lyder nok dumt men er det i anus ? 

Undskyld ord valget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

L-Mortil3

Nørreslet skriver:

Undskyld ord valget 

Altså principielt kan den bruges til begge dele, men vi bruger den vaginalt, ingen af os er til analsex 

Anmeld

26. november 2014

L-Mortil3

Nørreslet skriver:

Undskyld ord valget 

- vi brugte denne stilling meget under graviditeten da maven så ikke var i vejen så at sige ;-)

Anmeld

26. november 2014

WilliamDSTN

L-Mortil2 skriver:

Altså principielt kan den bruges til begge dele, men vi bruger den vaginalt, ingen af os er til analsex 

Okay det er vi nemlig heller ikk her hjemme den må prøves. meget har jeg prøvet men ikk lige den hehe

Anmeld

26. november 2014

Anonym

Nørreslet skriver:

Okay det er vi nemlig heller ikk her hjemme den må prøves. meget har jeg prøvet men ikk lige den hehe

min kæreste og jeg brugte den også en del i slutningen af graviditeten - enten den eller hvor vi lå i ske...

vi gjorde/gør dog det at jeg ligger mig på alle fire på kanten af sengen (så mine ben hænger udover) og så står min kæreste på gulvet bagved mig...

Anmeld

26. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

min kæreste og jeg brugte den også en del i slutningen af graviditeten - enten den eller hvor vi lå i ske...

vi gjorde/gør dog det at jeg ligger mig på alle fire på kanten af sengen (så mine ben hænger udover) og så står min kæreste på gulvet bagved mig...

Okay der er mange måder at lave den stilling på 

Anmeld

26. november 2014

Anonym

Nørreslet skriver:

Okay der er mange måder at lave den stilling på 

ja... vi prøvede i starten at vi begge lå i sengen, men det gjorde også ondt på mig, så vi prøvede den anden og fandt ud af at det virkede... 

Anmeld

26. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

ja... vi prøvede i starten at vi begge lå i sengen, men det gjorde også ondt på mig, så vi prøvede den anden og fandt ud af at det virkede... 

Okay vi må prøve os frem synes vi normalt er ret heldige med at finde stillinger vi begge kan lide og der er faktisk en del men utroligt vi aldrig er kommet i tanke om den 

Anmeld

26. november 2014

Spirrevip

Jeg har aldrig været gravid, og den stilling synes jeg bestemt heller ikke er sjov

Anmeld

30. november 2014

kesuh

Hvis det at ændre stillingerne ikke virker må du give ham en form for penisring eller lignende på, så han ikke presser helt i bund hver gang, da det tydeligvis fører til ubehag.. Ellers var der det skøre fif fra en sexolog: du kan bare binde et slips eller give den et fint halstørklæde  på, så kommer han ikke helt ind,  men det virker ;-) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.