Den der doggy style...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11.116 visninger
25 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. november 2014

L-Mortil3

Ja som overskriften siger, den der doggy style synes både min mand og jeg er ret sexet, MEN efter jeg har født (09 og 11) får jeg "ondt" når vi har den stilling, ikke en konstant smerte men sådan nogle "stød" når han trænger dybt, det gør herre nuller naller... Jeg forestiller mig det endten er fordi han rammer livmodermund eller måske blæren...

bøvler i andre med det problem! what to do?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. november 2014

Bak

L-Mortil2 skriver:

Ja som overskriften siger, den der doggy style synes både min mand og jeg er ret sexet, MEN efter jeg har født (09 og 11) får jeg "ondt" når vi har den stilling, ikke en konstant smerte men sådan nogle "stød" når han trænger dybt, det gør herre nuller naller... Jeg forestiller mig det endten er fordi han rammer livmodermund eller måske blæren...

Jeg tror ikke, det er blæren han rammer, snarere din livmodermund. Det kan godt være ret ømt. Det kan være den er lidt længere fremme efter du har født, så det er grunden til, at du mærker det nu og ikke tidligere.

Jeg kan også mærke det, når det er den stilling. Det er helt normalt.

Anmeld

26. november 2014

Krydserfingre

Jeg mener også det er livmoderen... Jeg synes også selv det kan gøre ondt hvis han rammer hårdt på den  

Anmeld

26. november 2014

Anonym

Jep den er unulig her, det gør simpelthen så ondt når han rammer livmoderhalsen  nu er min mand og ret stor ved ikke om det har noget at sige 

Anmeld

26. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
L-Mortil2 skriver:

Hvis du i stedet for at sveje i ryggen buer en lille smule kan du selv styre hvor langt han kommer op.

Anmeld

26. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Jep den er unulig her, det gør simpelthen så ondt når han rammer livmoderhalsen  nu er min mand og ret stor ved ikke om det har noget at sige 

Det har det. Når jeg er sammen med store mænd, gør det også ondt på mig at blive taget bagfra når livmoderhalsen er sart, omkring ægløsning.

Jeg vil anbefale jer at øve lidt på at lave andre vinkler i stillingen end lige på og hårdt. Han kan prøve at vinkle sig så han ikke kommer helt op i dig, og han kan øve sig i ikke at banke helt igennem, så at sige. 

Anmeld

26. november 2014

WilliamDSTN

L-Mortil2 skriver:

Jeg har aldrig prøvet den stilling før hvordan foregår den ? 

Anmeld

26. november 2014

L-Mortil3

Nørreslet skriver:

Jeg har aldrig prøvet den stilling før hvordan foregår den ? 

Der er nok mange varianter men de 3 vi bruger er:

1: dig på alle 4 han på knæ bagved (hænder på din ryg) med dine ben uden om hans.

2: dig på alle 4 han på knæ bagved (hænder på din ryg) med dine ben i mellem hans.

3: dig fladt på maven, ham ovenpå :-)

Anmeld

26. november 2014

L-Mortil3

MummiT skriver:

Hvis du i stedet for at sveje i ryggen buer en lille smule kan du selv styre hvor langt han kommer op.

Det fif vil vi prøve!

Anmeld

26. november 2014

L-Mortil3

modesty skriver:

Det har det. Når jeg er sammen med store mænd, gør det også ondt på mig at blive taget bagfra når livmoderhalsen er sart, omkring ægløsning.

Jeg vil anbefale jer at øve lidt på at lave andre vinkler i stillingen end lige på og hårdt. Han kan prøve at vinkle sig så han ikke kommer helt op i dig, og han kan øve sig i ikke at banke helt igennem, så at sige. 

Det må vi prøve! Det skal lykkedes hihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.