Bumbo stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2014

Skouboe

Vi havde en vi brugte da vores ældste kunne sidde selv. Vi har også brugt hoppegynge, gåvogn og skråstol, men altid med måde.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg har stemt no-go. 

Hvis du har et behov for at kunne ligge baby fra dig mens du for eksempel lige er i køkkenet eller lignende så kan man købe skråstole der kan indstilles i højde - den vi har kan ligges helt ned.

så er det rart når lillemanden begynder at spise grød så han kan sidde i den 

Anmeld

25. november 2014

Janne T. skriver:

Men hvis han selv kunne sidde, hvorfor kunne han så ikke bare sidde på bordet uden at sidde i bumbostolen? 

Nu ved jeg godt det ikke er mig du spørger, men tænker så der er bedre "styr" på barnet, så barnet ikke pludselig får fat i noget farligt, falder eller lignende. 

Anmeld

25. november 2014

Frk_Louise

mor:) skriver:

Jeg har stemt no-go. 

Hvis du har et behov for at kunne ligge baby fra dig mens du for eksempel lige er i køkkenet eller lignende så kan man købe skråstole der kan indstilles i højde - den vi har kan ligges helt ned.

så er det rart når lillemanden begynder at spise grød så han kan sidde i den 

Sådan en har vi også..

Men jeg tænker lige så meget på, når hun kan sidde selv. Vi har ikke plads til en skråstol på køkkenbordet, hvis jeg nu for eksempel ville lave mad 

Anmeld

25. november 2014

Frk_Louise

Isabella_mor skriver:

jeg siger no go til den, ligesom med gåstolen.

fordi at det tvinger barnet til at sidde selvom kroppen ikke er klar til det.. 

det er ikke sundt. 

Kunne ikke finde på at bruge den inden hun kan finde ud af at sidde selv.. 

Anmeld

25. november 2014

Sådan en har vi også..

Men jeg tænker lige så meget på, når hun kan sidde selv. Vi har ikke plads til en skråstol på køkkenbordet, hvis jeg nu for eksempel ville lave mad 

Det har jeg heller ikke - stolen er bare på gulvet, og så taler jeg til ham ind i mellem han vil bare gerne kunne se mig 

Anmeld

26. november 2014

Misser1989

Vi lånte en med barn nr 2, men han sad så dårligt i den! Så den blev brugt en gang! Er glad for at jeg ikke brugte penge på den 

Anmeld

26. november 2014

TrineMine86

Janne T. skriver:

Men hvis han selv kunne sidde, hvorfor kunne han så ikke bare sidde på bordet uden at sidde i bumbostolen? 

Ærlig talt så turde jeg sgu ikke lade et barn på 7 mdr sidde selv på køkken birdet når jeg skulle lave mad, han ville bestemt ikke sidde på gulvet og alternativet var at han skulle sidde på min arm, og det turde jeg heller ikke sammen med varme pander og kogende vand.. 

Vi købte ikke selv stolen, men fik den gratis af en der ikke skulle bruge den, og ellers havde vi ikke selv købt den, men dem virkede i de der madlavnings situationer og så fik han bordet på der hørte til stolen og lidt legetøj.. 

Anmeld

26. november 2014

StudPsyk

mor:) skriver:

Nu ved jeg godt det ikke er mig du spørger, men tænker så der er bedre "styr" på barnet, så barnet ikke pludselig får fat i noget farligt, falder eller lignende. 

I min optik så enten hellere, at barnet så ikke sidder deroppe, eller at man fjerner det farlige  

Anmeld

26. november 2014

Isabella_mor

Frk_Louise skriver:

Kunne ikke finde på at bruge den inden hun kan finde ud af at sidde selv.. 

Jeg tror bare jeg har det sådan med den stol at den ikke er nødvendig. Men andre har selvfølgelig lov til at bruge den. Jeg ville bare aldrig placere mit barn i en, heller ikke en gåvogn eller en hoppegynge. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.