Bumbo stol?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bumbo stol - go eller no go? :-)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.109 visninger
35 svar
48 synes godt om
25. november 2014

Frk_Louise

Nu har jeg hørt og læst både godt og skidt om bumbo stolen..

Jeg har hørt fra mange andre forældre, at den bare har været så god. Men så har jeg læst anmeldelser på nettet, hvor der står, at den ikke altid er så god for babys ryg! 

Jeg har ikke købt en, men har da kigget.. Men jeg vil jo ikke skade min lille piges ryg! Hvad er jeres erfaringer? 

(Har selvfølgelig ikke tænkt mig at bruge den, før hun kan sidde selv og sådan)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Isabella_mor

jeg siger no go til den, ligesom med gåstolen.

fordi at det tvinger barnet til at sidde selvom kroppen ikke er klar til det.. 

det er ikke sundt. 

Anmeld

25. november 2014

anynom

Absolut no-go (ligesom med gåstole og hoppegynger)! 

Anmeld

25. november 2014

TrineMine86

Frk_Louise skriver:

Nu har jeg hørt og læst både godt og skidt om bumbo stolen..

Jeg har hørt fra mange andre forældre, at den bare har været så god. Men så har jeg læst anmeldelser på nettet, hvor der står, at den ikke altid er så god for babys ryg! 

Jeg har ikke købt en, men har da kigget.. Men jeg vil jo ikke skade min lille piges ryg! Hvad er jeres erfaringer? 

(Har selvfølgelig ikke tænkt mig at bruge den, før hun kan sidde selv og sådan)

Vi har en, vi brugte den først da han selv kunne sidde og maks et kvarter af gangen, synes den var guld være i ulvetimen hvor jeg skulle lave mad og havde en dreng der ville være ved mig, da kom han op på køkkenbordet helt ind til væggen i bumbo stolen.. Så kunne han følge med.. 

Anmeld

25. november 2014

Frk_Louise

Tak for svar 

Anmeld

25. november 2014

SandraXOXO

Vi har holdt os fra alle de der mærkelige stole, bumbo, gåstole, hoppestole, skråstole, højstole med babysit osv. Og jeg skal ikke kunne sige om de er direkte skadelige, men vores børn har ihvertfald ikke taget skade af ikke at bruge det, de har  siddet hos os og ellers bare ventet med at sidde til de kunne, og så har de ligget meget på maven på legetæpperne. Og når det sagtens kan undværes, hvorfor så tá chancen.

Anmeld

25. november 2014

Troldemommi

Tror den er bedre for forældrene end den er for det lille barn 

Monica 

Anmeld

25. november 2014

Nadia&Daniel

Har stemt no-go  

Anmeld

25. november 2014

Nadia&Daniel

Troldemommi skriver:

Tror den er bedre for forældrene end den er for det lille barn 

Monica 

Det tror jeg nemlig også 

Anmeld

25. november 2014

StudPsyk

TrineMine86 skriver:

Vi har en, vi brugte den først da han selv kunne sidde og maks et kvarter af gangen, synes den var guld være i ulvetimen hvor jeg skulle lave mad og havde en dreng der ville være ved mig, da kom han op på køkkenbordet helt ind til væggen i bumbo stolen.. Så kunne han følge med.. 

Men hvis han selv kunne sidde, hvorfor kunne han så ikke bare sidde på bordet uden at sidde i bumbostolen? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.