Et forsigtigt goddag! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. november 2014

M (:

Miss BananaHammock skriver:

Tusind tak. Ja det var rart at det lykkes i første forsøg denne gang. Det er også billigere 

Og tillykke til dig også søde! Har jeg vist slet ikke fået sagt! 

Ja, både billigere og så synes jeg det er mere end retfærdigt at denne graviditet (og så endda med dobbelt lykke) skulle komme så hurtigt til jer! 

Tusind tak søde! Vi glæder os rigtig meget til at gøre Hjalte til storebror - men den følelse kender du vel alt til! (: 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. november 2014

VNB

Kan forsigtigt melde mig ind i "tvilling gruppen" - med to fine hjerter til tryghedsscanning i dag. 

Vi var lidt forberedt på nyheden, da vi valgte at få lagt 2 æg op i et ivf forsøg, men er stadig ret rundt på gulvet over at det er en realitet. Vi havde håbet på et barn (har en i forvejen) og bliver nu beriget med to. Sikke en gave. Vi ved dog godt, at der kan være en risiko for at den ene tvilling ikke overlever, men vi tager en dag af gangen.

Hvordan er det med tvillingegraviditet? Man skal spise mere ik? Skal man tage flere vitaminer? Skal man tage mere jern? Skal man være opmærksom på noget her de første par uger indtil nf?

Hvordan har I haft det i jeres graviditet? Jeg er lidt nervøs for at det bliver sygt hårdt - så kunne godt tænke mig at høre jeres historier! 

men i hvertfald indtil videre - Halløj! 

Stort tillykke!! 

Anmeld

29. november 2014

Miss BananaHammock

VNB skriver:

Stort tillykke!! 

Taak

og i lige måde

Anmeld

29. november 2014

VNB

Taak

og i lige måde

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.