Et forsigtigt goddag! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. november 2014

Nadia&Daniel

Miss BananaHammock skriver:

Tak søde. Og tillykke til dig også! Tror jeg ikke jeg har fået sagt endnu 

Tak  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Miss BananaHammock

Loa skriver:

Wow kæmpe tillykke!!

Krydser og håber at begge spirer bliver derinde og hygger sig lige til de er klar til at komme ud og berige jeres verden endnu mere

Tusind tak! 

Anmeld

24. november 2014

BigHope13

Tak søde!  Jeg frygter ikke tvillinger - men er sku lidt nervøs for graviditeten. Da jeg blev gravid med alexander var jeg i ret god form - nok mit livs bedste form. Denne gang er jeg pga. en længere sammenhængende behandlingsperiode kun i flødebolle form. Og lægen har sagt at jeg skal holde mig i ro. Ingen puls og ingen styrketræning - så er nervøs for om kroppen er stærk nok! 

Jeg håber det kommer til at gå godt. Og at de begge bliver siddende. De er jo allerede en stor del af mig og mine små bobler.

Jeg har haft mere madlede og morgensvimmelhed og kvalme. Men ingen opkast eller den slags.

Jeg tror jeg er mere træt denne gang. Måske det føles sådan fordi jeg arbejder fuldtid og læser fuldtid i øjeblikket - hvor jeg sidste gang var sygemeldt de første 12 uger, og så på nedsat tid resten af tiden. 

Er sikker på det nok skal gå og når du får grønt lys af lægerne så må man jo forsøge at holde kroppen i bevægelse og styrke den så godt man kan, for selvfølgelig er en alminde graviditet en belastning så når der ligger to guldklumper derinde er belastningen jo klart større.

phy kan dæleme godt forstå du er træt det lyder godt nok også vildt hårdt, og så er man jo også bare mor i forvejen

Anmeld

24. november 2014

Lotus86

Ej hvor fantastisk Kæmpe stort tillykke

Anmeld

24. november 2014

StephanieNajim

Kan forsigtigt melde mig ind i "tvilling gruppen" - med to fine hjerter til tryghedsscanning i dag. 

Vi var lidt forberedt på nyheden, da vi valgte at få lagt 2 æg op i et ivf forsøg, men er stadig ret rundt på gulvet over at det er en realitet. Vi havde håbet på et barn (har en i forvejen) og bliver nu beriget med to. Sikke en gave. Vi ved dog godt, at der kan være en risiko for at den ene tvilling ikke overlever, men vi tager en dag af gangen.

Hvordan er det med tvillingegraviditet? Man skal spise mere ik? Skal man tage flere vitaminer? Skal man tage mere jern? Skal man være opmærksom på noget her de første par uger indtil nf?

Hvordan har I haft det i jeres graviditet? Jeg er lidt nervøs for at det bliver sygt hårdt - så kunne godt tænke mig at høre jeres historier! 

men i hvertfald indtil videre - Halløj! 

Stort tillykke med de to babyer  Jeg har selv tvillinge drenge på 5 måneder lige om lidt, det er helt fantastisk ♡ Jeg spiste ikke mere da jeg var gravid med tvillinger i forhold til da jeg var gravid med min datter, og du skal bare tage de vitaminer som man tager ved en 'normal' graviditet. 

Med hensyn til graviditeten kan jeg fortælle at min var fuldstændig ukompliceret og helt fantastisk  Jeg havde ingen kvalme som jeg ellers havde de første par måneder med min datter, det eneste negative ved min graviditet var at jeg var meget træt de første 12 uger, om det var pga  tvillingerne ved jeg ikke 

Håber du kan bruge mine erfaringer lidt, det er skønt med tvillinger ♡ 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Er sikker på det nok skal gå og når du får grønt lys af lægerne så må man jo forsøge at holde kroppen i bevægelse og styrke den så godt man kan, for selvfølgelig er en alminde graviditet en belastning så når der ligger to guldklumper derinde er belastningen jo klart større.

phy kan dæleme godt forstå du er træt det lyder godt nok også vildt hårdt, og så er man jo også bare mor i forvejen

Ja den med at være mor i forvejen - den er nogle gange hård. For man er jo på og det er ligegyldigt hvad! Heldigvis har jeg en fantastisk mand der giver tid til en morfar på sofaen og som tager de tunge løft osv. Jeg kan absolut ikke klage! 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

Lotus86 skriver:

Ej hvor fantastisk Kæmpe stort tillykke

tarrk 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

StephanieNajim skriver:

Stort tillykke med de to babyer  Jeg har selv tvillinge drenge på 5 måneder lige om lidt, det er helt fantastisk ♡ Jeg spiste ikke mere da jeg var gravid med tvillinger i forhold til da jeg var gravid med min datter, og du skal bare tage de vitaminer som man tager ved en 'normal' graviditet. 

Med hensyn til graviditeten kan jeg fortælle at min var fuldstændig ukompliceret og helt fantastisk  Jeg havde ingen kvalme som jeg ellers havde de første par måneder med min datter, det eneste negative ved min graviditet var at jeg var meget træt de første 12 uger, om det var pga  tvillingerne ved jeg ikke 

Håber du kan bruge mine erfaringer lidt, det er skønt med tvillinger ♡ 

Tak for din kommentar. Meget nyttig! Jeg var så heldig i første graviditet - ingen kvalme eller noget. Så håber på en ligeså god oplevelse 

Trætheden er den værste. Jeg studerer om aftenen og kan næsten ikke holde øjnene åbne. Og hvis jeg så læser til efter kl. 22, så kan jeg ikke holde øjnene åbne på job næste dag.  Det er ikke nemt! 

Jeg føler mig mere træt end sidste gang! Tror helt sikkert kroppen arbejder mere med to! 

Og tak 

Anmeld

24. november 2014

StephanieNajim

Tak for din kommentar. Meget nyttig! Jeg var så heldig i første graviditet - ingen kvalme eller noget. Så håber på en ligeså god oplevelse 

Trætheden er den værste. Jeg studerer om aftenen og kan næsten ikke holde øjnene åbne. Og hvis jeg så læser til efter kl. 22, så kan jeg ikke holde øjnene åbne på job næste dag.  Det er ikke nemt! 

Jeg føler mig mere træt end sidste gang! Tror helt sikkert kroppen arbejder mere med to! 

Og tak 

Kan sagtens huske tætheden især om aftenen, men bare rolig det bliver bedre  Men i det mindste er du ikke mega træt og har kvalme oveni 

Anmeld

24. november 2014

Miia90

Kan forsigtigt melde mig ind i "tvilling gruppen" - med to fine hjerter til tryghedsscanning i dag. 

Vi var lidt forberedt på nyheden, da vi valgte at få lagt 2 æg op i et ivf forsøg, men er stadig ret rundt på gulvet over at det er en realitet. Vi havde håbet på et barn (har en i forvejen) og bliver nu beriget med to. Sikke en gave. Vi ved dog godt, at der kan være en risiko for at den ene tvilling ikke overlever, men vi tager en dag af gangen.

Hvordan er det med tvillingegraviditet? Man skal spise mere ik? Skal man tage flere vitaminer? Skal man tage mere jern? Skal man være opmærksom på noget her de første par uger indtil nf?

Hvordan har I haft det i jeres graviditet? Jeg er lidt nervøs for at det bliver sygt hårdt - så kunne godt tænke mig at høre jeres historier! 

men i hvertfald indtil videre - Halløj! 

2 gange tillykke til jer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.