Et forsigtigt goddag! :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.903 visninger
33 svar
42 synes godt om
24. november 2014

Miss BananaHammock

Kan forsigtigt melde mig ind i "tvilling gruppen" - med to fine hjerter til tryghedsscanning i dag. 

Vi var lidt forberedt på nyheden, da vi valgte at få lagt 2 æg op i et ivf forsøg, men er stadig ret rundt på gulvet over at det er en realitet. Vi havde håbet på et barn (har en i forvejen) og bliver nu beriget med to. Sikke en gave. Vi ved dog godt, at der kan være en risiko for at den ene tvilling ikke overlever, men vi tager en dag af gangen.

Hvordan er det med tvillingegraviditet? Man skal spise mere ik? Skal man tage flere vitaminer? Skal man tage mere jern? Skal man være opmærksom på noget her de første par uger indtil nf?

Hvordan har I haft det i jeres graviditet? Jeg er lidt nervøs for at det bliver sygt hårdt - så kunne godt tænke mig at høre jeres historier! 

men i hvertfald indtil videre - Halløj! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Kæmpe stort tillykke med de to spire

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

MoarHvidovre skriver:

Kæmpe stort tillykke med de to spire

tusind tak 

Anmeld

24. november 2014

Troldemommi

Miss BananaHammock skriver:

Kan forsigtigt melde mig ind i "tvilling gruppen" - med to fine hjerter til tryghedsscanning i dag. 

Vi var lidt forberedt på nyheden, da vi valgte at få lagt 2 æg op i et ivf forsøg, men er stadig ret rundt på gulvet over at det er en realitet. Vi havde håbet på et barn (har en i forvejen) og bliver nu beriget med to. Sikke en gave. Vi ved dog godt, at der kan være en risiko for at den ene tvilling ikke overlever, men vi tager en dag af gangen.

Hvordan er det med tvillingegraviditet? Man skal spise mere ik? Skal man tage flere vitaminer? Skal man tage mere jern? Skal man være opmærksom på noget her de første par uger indtil nf?

Hvordan har I haft det i jeres graviditet? Jeg er lidt nervøs for at det bliver sygt hårdt - så kunne godt tænke mig at høre jeres historier! 

men i hvertfald indtil videre - Halløj! 

Wauuwwww  Stort stort Tillykke med de to små 

Monica 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

Troldemommi skriver:

Wauuwwww  Stort stort Tillykke med de to små 

Monica 

taarrrk 

Anmeld

24. november 2014

Nadia&Daniel

Weeee  glæder mig til at følge dig.. Stort tillykke med 

Anmeld

24. november 2014

BigHope13

Wauw hvor er det vildt har altid før frygtet tvillinger men efter man har fået 1 barn så tænker man alligvel lidt at der må være noget dobbelt lykke ved også at få to 

kæmpe stort tillykke ihvertfald , er sikker på i klare det til UG , og så krydser vi fingre for at resten af graviditeten går som smurt.

har du indtil videre været mere plaget i graviditeten i forhold til da du var gravid med Alexander? 

Anmeld

24. november 2014

Loa

Wow kæmpe tillykke!!

Krydser og håber at begge spirer bliver derinde og hygger sig lige til de er klar til at komme ud og berige jeres verden endnu mere

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

Nadia&Daniel skriver:

Weeee  glæder mig til at følge dig.. Stort tillykke med 

Tak søde. Og tillykke til dig også! Tror jeg ikke jeg har fået sagt endnu 

Anmeld

24. november 2014

Miss BananaHammock

BigHope13 skriver:

Wauw hvor er det vildt har altid før frygtet tvillinger men efter man har fået 1 barn så tænker man alligvel lidt at der må være noget dobbelt lykke ved også at få to 

kæmpe stort tillykke ihvertfald , er sikker på i klare det til UG , og så krydser vi fingre for at resten af graviditeten går som smurt.

har du indtil videre været mere plaget i graviditeten i forhold til da du var gravid med Alexander? 

Tak søde!  Jeg frygter ikke tvillinger - men er sku lidt nervøs for graviditeten. Da jeg blev gravid med alexander var jeg i ret god form - nok mit livs bedste form. Denne gang er jeg pga. en længere sammenhængende behandlingsperiode kun i flødebolle form. Og lægen har sagt at jeg skal holde mig i ro. Ingen puls og ingen styrketræning - så er nervøs for om kroppen er stærk nok! 

Jeg håber det kommer til at gå godt. Og at de begge bliver siddende. De er jo allerede en stor del af mig og mine små bobler.

Jeg har haft mere madlede og morgensvimmelhed og kvalme. Men ingen opkast eller den slags.

Jeg tror jeg er mere træt denne gang. Måske det føles sådan fordi jeg arbejder fuldtid og læser fuldtid i øjeblikket - hvor jeg sidste gang var sygemeldt de første 12 uger, og så på nedsat tid resten af tiden. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.