Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Smilet skriver: Ja det er smart den kan pakkes så meget sammen. Det må være mere end en odder med det der letvægt stel der også fylder lidt ik? Jeg er selv ved at købe en mini bil og der vil den passe SUPER til. Fedt at have fundet barnevognen - nu mangler barnet bare mindre detalje
Ja det er smart den kan pakkes så meget sammen. Det må være mere end en odder med det der letvægt stel der også fylder lidt ik? Jeg er selv ved at købe en mini bil og der vil den passe SUPER til. Fedt at have fundet barnevognen - nu mangler barnet bare mindre detalje
Hvilken bil kigger du på?
Den er mindre end Odder. Det er det jeg kan læse mig til
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvilken bil kigger du på? Den er mindre end Odder. Det er det jeg kan læse mig til
En vw up ja synes også den ser mindre ud på billederne.
Smilet skriver: En vw up ja synes også den ser mindre ud på billederne.
Okay.
Vi har netop købt den. Den kan være i en UP, og så er den billigere end en Odder. Virker rigtig fin i kvaliteten. Vi prøvede også en Emmaljunga, men den var træls at få i bilen.
Er ikke fan af firmaer der kopierer andres koncept og udseende, for at snylte på deres succes. Den barnevogn er så tydelig en (grim!) kopi af Odder Zip.
For at være ærlig, så troede jeg at det var en Odder model første gang jeg så den.
Kan godt lide at den intet fylder i bilen. Men ville nok vælge en Odder på X-dream stel i stedet (det ved man jo hvad er )
Den her skulle bare fylde mindre end odder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128