Den nye Stork barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg håber de på et tidspunkt finder ud af at det er mest smart at liften følger med i prisen og gerne også en pusletaske. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. november 2014

Chevro

Synes ikke den er særlig pæn 

Og ville aldrig sammenligne den med odderen! 

Anmeld

25. november 2014

Chevro

Odderen koster 12.000,- med liften dertil.,

Anmeld

25. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har lige prøvet og lave Stork barnevognen med forskellig stel og kasse farver på deres hjemmeside, og man kan få den fra 7999 kr også stiger prisen hvis man enten ændre stel eller kasse. 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Tror i på det der med at den ikke falmer i farven? 

Jeg har altid sagt jeg ikke ville have en helt sort barnevogn pga de falmer. Men den farve der hedder sort med hvid læder er billigere end de andre farver. Jeg synes det ser ret godt med sort/hvid kasse, sort stel og sort hjul 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. november 2014

Lrm

Er liggemålt ikke mindre end odders, synes den ser lille ud!

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Er liggemålt ikke mindre end odders, synes den ser lille ud!

Den er 97 cm. Synes også den så lille ud første gang jeg så den.

Anmeld

27. november 2014

SS82

Jeg synes den er vildt fed - klart den jeg skulle ha hvis vi skulle ha en lille 

Anmeld

27. november 2014

Anonym trådstarter

Smilet skriver:

Jeg synes den er vildt fed - klart den jeg skulle ha hvis vi skulle ha en lille 

Den er smart fordi den kan pakkes så meget sammen  Prisen er lidt høj, men det er den barnevogn jeg ville vælge. Den kan være i min lille bil. 

Anmeld

27. november 2014

SS82

Anonym skriver:

Den er smart fordi den kan pakkes så meget sammen  Prisen er lidt høj, men det er den barnevogn jeg ville vælge. Den kan være i min lille bil. 

Ja det er smart den kan pakkes så meget sammen. Det må være mere end en odder med det der letvægt stel der også fylder lidt ik? Jeg er selv ved at købe en mini bil og der vil den passe SUPER til. Fedt at have fundet barnevognen - nu mangler barnet bare mindre detalje 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.