Den nye Stork barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17.382 visninger
26 svar
4 synes godt om
24. november 2014

Anonym trådstarter

Har i set den nye Stork barnevogn som ønskebørn har lavet 

Hvad synes i om den? Pris, design osv. 

http://www.storkbarnevogn.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. november 2014

Rikke _ Mor til Ida <3

Jeg elsker den!! 

Har faktisk været ude og kigge på den Haha... Den er så praktisk! Fylder ingenting når den er slået sammen og ja, jeg er vild med den! 

Vi vil have den vogn til baby når vi engang bliver gravide igen 

Anmeld

24. november 2014

migxher

Jeg synes den er fin, men alt for meget kopi af emmaljunga og Odde især. De måtte nu gerne have lavet noget der skilte sig lidt mere ud og kunne give de 2 noget konkurrence.

men jeg er da spændt på hvordan den erki forhold til kvaliteten på længere sigt.

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har kun set den på nettet og synes den ser fin ud. Jeg synes dog den er lidt kedelig i de farver man kan få den i også synes jeg den er dyr da liften skal købes ved siden af. 

Anmeld

24. november 2014

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14

nu har jeg kun set den på nettet og den ser rigtig god ud. Hvad jeg kan se, så er den nem at slå sammen og fylder ikke rigtig noget, men...

jeg synes den er dyr... 

Anmeld

24. november 2014

elskeratværemor

Jeg syntes den ser rigtig fed og komfortabel ud, og kunne sagtens finde på at købe den hvis jeg ikk havde købt en allerede men når det så er sagt sys jeg prisen er vild, altså de burde kører noget intopris på den eller noget, nu hvor den er helt ny på markedet:-) 

Anmeld

24. november 2014

Bebe89

Jeg synes udseendet er lidt specielt men okay. Jeg synes at mange barnevogne ligner hinanden så, ja... men for dævlan hvor ser det smart ud at det kan klappes helt sammen! Det kan jeg godt lide!  Meeeen... prisen, hvordan kan det være at sådan noget skal være så dyrt?! 

Anmeld

24. november 2014

Marts<3

Har "prøvet" den i ønskebørn idag... Den meget enkel og stilet i design. Men den minder meget om Odder. Den er hvertfald ligeså stiv i det... Men den er klart størst konkurrent til Odder... 

Anmeld

24. november 2014

Anonym trådstarter

Hvis så bare de havde lavet det så man fik lift og pusletaske med i prisen 

Jeg er en dem der har en lille bil og når vi en dag skal være forældre så er den nok en af de eneste rigtig barnevogne med langt liggemål der kan være i min bil. Prisen er det eneste minus.

Anmeld

24. november 2014

Jj1709

Jeg synes den er super fin, synes dog den ligner odder en del.. men super god detalje at den kan klappes så meget sammen.. Prismæssigt synes jeg den er i den høje ende, men jeg tror man får hvad man betaler for på det punkt ☺️

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.