Baby-bulen 21+0 (barn nr 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Ja, han mener bare det er nemmere med drenge, lige hvorfor ved jeg ikke. 

Haha! Hvor sødt! ��

- Ja, har så haft nogle dage hvor jeg hverken kan sidde, stå eller ligge, men lige nu er der okke ret meget. Så det dejligt! Men trætheden hsr virkelig meldt sig, og skal starte i skole på Mandag ��, bliver hårdt!

Det er nok fordi han sådan umiddelbart bedre kan forholde sig til drenge-børn fordi han jo selv har været et 

Men lur mig om han ikke bliver pave-stolt over at have en lille datter som han sagtens kan lege vilde lege med 

Min mand ønskede sig også en dreng både første og anden gang, men nu hvor han også lige får en datter kan jeg tydelig se og høre at han ikke er til at skyde igennem 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Det er nok fordi han sådan umiddelbart bedre kan forholde sig til drenge-børn fordi han jo selv har været et 

Men lur mig om han ikke bliver pave-stolt over at have en lille datter som han sagtens kan lege vilde lege med 

Min mand ønskede sig også en dreng både første og anden gang, men nu hvor han også lige får en datter kan jeg tydelig se og høre at han ikke er til at skyde igennem 

Ja, os er der kun drenge i hans familie ��. Så det bliver godt med en pige i familien nu! 

Han vil blive så stolt! Han har endda bestemt hvilket hold hun holdet med, og self er det FCK, han har købt en. Lyse rød body, falske, to sutter, en uro og et håndklæde ��. 

Det er nok fordi de selv har været drenge, og nok bedre kan forholde sig til det, lige indtil man har født ��

Anmeld

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Og hagesmæk og stømper ��

Anmeld

18. november 2014

M (:

VNB skriver:

Kunne de ikke se det til nf? 

Min ligger foran denne gang, hvor den de to andre gange har lagt bagved... Og det betyder at Mogens skal være meget heldig hvis han vil mærke de store spark for moderkagen danner åbenbart en mega god stødpude 

Jeg glemte at spørge, hvilket jeg mega ærger mig over nu!  

Anmeld

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Ja, os er der kun drenge i hans familie ��. Så det bliver godt med en pige i familien nu! 

Han vil blive så stolt! Han har endda bestemt hvilket hold hun holdet med, og self er det FCK, han har købt en. Lyse rød body, falske, to sutter, en uro og et håndklæde ��. 

Det er nok fordi de selv har været drenge, og nok bedre kan forholde sig til det, lige indtil man har født ��

Haha jamen han har da udstyret i orden må man sige! 

Anmeld

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Haha jamen han har da udstyret i orden må man sige! 

Haha ja! ��, os skal hun vidst ha nogle strømpebukser med fodboldte på ��. 

Anmeld

18. november 2014

got2b

M (: skriver:

Jeg glemte at spørge, hvilket jeg mega ærger mig over nu!  

Hvis det er moderkagen, så får man det afvide til MD, det gjorde jeg hvertfald ��

Anmeld

18. november 2014

M (:

got2b skriver:

Hvis det er moderkagen, så får man det afvide til MD, det gjorde jeg hvertfald ��

Det håber jeg bestemt også - der er bare længe til.. Håber da at mærke liv inden da.. 

Anmeld

18. november 2014

got2b

M (: skriver:

Det håber jeg bestemt også - der er bare længe til.. Håber da at mærke liv inden da.. 

Du kan spørge når du skal til scanning om du ik kan få det afvide, jeg havde det på præcis samme måde, men tiden gik alligevel ret hurtigt ��

Anmeld

20. november 2014

Chevro

VNB skriver:

Tak  Og ja maven er stadig lille og fin. Meget praktisk når de to små storebrødre stadig gerne vil sidde på deres moar på samme tid til godnat historierne 

Du er også bare så fin gravid

Bliver spændende at se hvor tæt vores piger bliver født på hinanden! Gik du over tid sidste gang? Jeg er gået over tid begge gange, så forventer egentligt lidt at gå over tid igen... 

Ja min søn vil også gerne både sidde på min mave og alting  men han tænker jo heller ikke videre over det  

Taak (: 

Ja dog kun 3 dage over terminen, men denne gang er det meget anderledes fordi jeg skal have planlagt ks!  Så kan slet ikke forholde mig til at jeg ved hvornår hun kommer ud 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.