Baby-bulen 21+0 (barn nr 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.491 visninger
31 svar
18 synes godt om
16. november 2014

VNB

iiiih altså hvor jeg bare NYDER at være gravid igen og have en baby-mave at nusse og mærke spark fra! 

Det er jo bare det mest fantastiske i verden og jeg bliver aldrig træt af det!

Navnet til lillesøster er nu også valgt og jeg får købt alt for mange små fine kjoler og andre skønne tøse-ting!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

M (:

VNB skriver:

iiiih altså hvor jeg bare NYDER at være gravid igen og have en baby-mave at nusse og mærke spark fra! 

Navnet til lillesøster er nu også valgt og jeg får købt alt for mange små fine kjoler og andre skønne tøse-ting!

Sikke en fin babybule - og glææææder mig til jeg også kan mærke liv..

Og du skal da ikke tro, at jeg er nysgerrig på navnet nu 

Anmeld

16. november 2014

VNB

M (: skriver:

Sikke en fin babybule - og glææææder mig til jeg også kan mærke liv..

Og du skal da ikke tro, at jeg er nysgerrig på navnet nu 

Kan godt forstå du glæder dig til sparkene! Det er jo bare sålivsbekræftende 

Jamen navnet er skam ikke hemmeligt - hun skal hedde Katrine  Mogens er fortsat fast besluttet og jeg er faktisk også helt vild med det 

Anmeld

16. november 2014

M (:

VNB skriver:

Kan godt forstå du glæder dig til sparkene! Det er jo bare sålivsbekræftende 

Jamen navnet er skam ikke hemmeligt - hun skal hedde Katrine  Mogens er fortsat fast besluttet og jeg er faktisk også helt vild med det 

Jaaaaa, glæder mig helt åndssvagt meget - hååååber det sker snart! 

Ej, det er også er fint navn! 

Anmeld

16. november 2014

VNB

M (: skriver:

Jaaaaa, glæder mig helt åndssvagt meget - hååååber det sker snart! 

Ej, det er også er fint navn! 

Ja ikk! Jeg har også en rigtig god mavefornemmelse af at navnet bare lige passer til hende 

Hvor langt er du henne nu? Jeg mærkede små "blob" både anden og tredje gang i ca uge 13-14 stykker. 

Anmeld

16. november 2014

M (:

VNB skriver:

Ja ikk! Jeg har også en rigtig god mavefornemmelse af at navnet bare lige passer til hende 

Hvor langt er du henne nu? Jeg mærkede små "blob" både anden og tredje gang i ca uge 13-14 stykker. 

Er sikker på hun ikke kan hedde andet 

Jeg er 14+1 og har ikke mærket noget endnu. Men jeg mærkede også først liv 18+6 første gang, og ved ikke, hvordan moderkagen ligger denne gang..

Anmeld

16. november 2014

got2b

Så snyd du har så fin en baby-mave, jeg har kun en top mave ��. Men liv er der masser af, har mærket hende siden uge 17/18, og er i uge 20+1. Vi har os fundet navnet til overs datter ��. Det er så hyggeligt!!

Anmeld

16. november 2014

Mother-love

Så fin prinsessehule.

jeg nyder også meget mere at være gravid denne gang end med Isabella. Men denne graviditet har også været 50 gange bedre. Men synes dog hvor jeg nu er 30+5 og pladsen er begyndt at være træng derinde så gør det nogen gange ret ondt når han bevæger sig. Det husker jeg så ikke ved Isabella. Det er gået fra spark til at han kører fødderne på indersiden af maveskindet. Puha jeg synes det kan gøre ondt for kan virkelig mærke han har mange flere kræfter nu. 

Ved Isabella var det spark helt til jeg fødte. Men lillebror er også større end isabella var på det her tidspunkt og over gennemsnittet,  hvilket jo er dejligt for det betyder jo han trives. Men det er nok også fordi jeg ikke har så godt et fedtlag som jeg havde med Isabella. Har nemlig ikke taget så meget på denne gang som jeg gjorde med isabella. Hvilket jo også er super dejligt. 

Anmeld

17. november 2014

Chevro

VNB skriver:

Super fin mave, og pænt lille  tillykke med lillesøster! Jeg går selv ind i uge 23 i morgen, så vi er nærmest lige langt - jeg er dog kun 2. Gangs 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Så snyd du har så fin en baby-mave, jeg har kun en top mave ��. Men liv er der masser af, har mærket hende siden uge 17/18, og er i uge 20+1. Vi har os fundet navnet til overs datter ��. Det er så hyggeligt!!

Så er jeg ikke den eneste med en lille mave :-) 

dejligt at du mærker masser af liv! Det er bare den bedste følelse 

Hvad skal jeres pige så hedde???? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.