Baby-bulen 21+0 (barn nr 3)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

VNB

Mother-love skriver:

Så fin prinsessehule.

jeg nyder også meget mere at være gravid denne gang end med Isabella. Men denne graviditet har også været 50 gange bedre. Men synes dog hvor jeg nu er 30+5 og pladsen er begyndt at være træng derinde så gør det nogen gange ret ondt når han bevæger sig. Det husker jeg så ikke ved Isabella. Det er gået fra spark til at han kører fødderne på indersiden af maveskindet. Puha jeg synes det kan gøre ondt for kan virkelig mærke han har mange flere kræfter nu. 

Ved Isabella var det spark helt til jeg fødte. Men lillebror er også større end isabella var på det her tidspunkt og over gennemsnittet,  hvilket jo er dejligt for det betyder jo han trives. Men det er nok også fordi jeg ikke har så godt et fedtlag som jeg havde med Isabella. Har nemlig ikke taget så meget på denne gang som jeg gjorde med isabella. Hvilket jo også er super dejligt. 

Uuuh uge 31, jamen så er der jo ikke længe til du snart har din lille bebse i armene!! 

Uha ja det kan virkelig godt nogle gange gøre ondt når de små inde i maven giver den for meget gas! Det kan jeg godt huske fra mine drenge... Især nr 2 gav store spark det samme sted i laaaang tid, så jeg var total øm og følte at jeg nærmest rendte rundt med et stort blåt mærke 

Lillesøster giver meget blidere og mindre spark end sine storebrødre... Hun mosler mere rundt og laver glidende bevægelser. 

Sjovt at der kan være så stor forskel 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Så er jeg ikke den eneste med en lille mave :-) 

dejligt at du mærker masser af liv! Det er bare den bedste følelse 

Hvad skal jeres pige så hedde???? 

Det er så fantastisk at mærke der er liv derinde, vi plejer at sige " hun øver sig på fodbold �� ". silke ��

Anmeld

18. november 2014

VNB

M (: skriver:

Er sikker på hun ikke kan hedde andet 

Jeg er 14+1 og har ikke mærket noget endnu. Men jeg mærkede også først liv 18+6 første gang, og ved ikke, hvordan moderkagen ligger denne gang..

Kunne de ikke se det til nf? 

Min ligger foran denne gang, hvor den de to andre gange har lagt bagved... Og det betyder at Mogens skal være meget heldig hvis han vil mærke de store spark for moderkagen danner åbenbart en mega god stødpude 

Anmeld

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Det er så fantastisk at mærke der er liv derinde, vi plejer at sige " hun øver sig på fodbold �� ". silke ��

Hehe jamen hvem ved om hun bliver fodbold-pige 

Sikke et sødt navn! 

Anmeld

18. november 2014

VNB

Chevro skriver:

Super fin mave, og pænt lille  tillykke med lillesøster! Jeg går selv ind i uge 23 i morgen, så vi er nærmest lige langt - jeg er dog kun 2. Gangs 

Tak  Og ja maven er stadig lille og fin. Meget praktisk når de to små storebrødre stadig gerne vil sidde på deres moar på samme tid til godnat historierne 

Du er også bare så fin gravid

Bliver spændende at se hvor tæt vores piger bliver født på hinanden! Gik du over tid sidste gang? Jeg er gået over tid begge gange, så forventer egentligt lidt at gå over tid igen... 

Anmeld

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Hehe jamen hvem ved om hun bliver fodbold-pige 

Sikke et sødt navn! 

Det håber min kæreste på ��

- Synes jeg os.

Anmeld

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Det håber min kæreste på ��

- Synes jeg os.

Vores den ældste gav nogle rigtige fodbold-spark i maven, og han har spillet fodbold for sjov siden han kunne gå. Til foråret starter han på det lokale lilleput hold - så der kan være noget om snakken når de små bebser allerede i maven har et godt "højre ben" 

Anmeld

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

Vores den ældste gav nogle rigtige fodbold-spark i maven, og han har spillet fodbold for sjov siden han kunne gå. Til foråret starter han på det lokale lilleput hold - så der kan være noget om snakken når de små bebser allerede i maven har et godt "højre ben" 

Haha ja, min kæreste spiller selv fodbold og træner os små drenge ����. Så han håbede faktisk lidt på at det blev en dreng, selvom en pige os kan spille fodbold ��. Her spare hun ikke på energien eller noget da. Når jeg vil sove, vågner hun, og holder mig vågne med hendes spark. Men faktisk os det eneste jeg mærker til min graviditet lige p,t ��

Anmeld

18. november 2014

VNB

got2b skriver:

Haha ja, min kæreste spiller selv fodbold og træner os små drenge ����. Så han håbede faktisk lidt på at det blev en dreng, selvom en pige os kan spille fodbold ��. Her spare hun ikke på energien eller noget da. Når jeg vil sove, vågner hun, og holder mig vågne med hendes spark. Men faktisk os det eneste jeg mærker til min graviditet lige p,t ��

I dagens Danmark kan piger og drenge jo gøre akkurat de samme ting  

Vores drenge leger også med dukker osv... 

Dejligt at du har en nem graviditet! Det er bare med at nyde det - sådan har jeg heldigvis også haft det alle gangene! 

Anmeld

18. november 2014

got2b

VNB skriver:

I dagens Danmark kan piger og drenge jo gøre akkurat de samme ting  

Vores drenge leger også med dukker osv... 

Dejligt at du har en nem graviditet! Det er bare med at nyde det - sådan har jeg heldigvis også haft det alle gangene! 

Ja, han mener bare det er nemmere med drenge, lige hvorfor ved jeg ikke. 

Haha! Hvor sødt! ��

- Ja, har så haft nogle dage hvor jeg hverken kan sidde, stå eller ligge, men lige nu er der okke ret meget. Så det dejligt! Men trætheden hsr virkelig meldt sig, og skal starte i skole på Mandag ��, bliver hårdt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.