Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kay skriver: Seriøst Viva er snart en måned (d19) hvor meget er det meningen hun skal sove? Nu kan det godt være fordi Elna havde kolik men seriøst jeg syntes Viva sover MEGET!?
Seriøst Viva er snart en måned (d19) hvor meget er det meningen hun skal sove?
Nu kan det godt være fordi Elna havde kolik men seriøst jeg syntes Viva sover MEGET!?
Min den første sov 20 timer i døgnet, mens lillesøster sleeet ikke sov så meget, og stadig ikke gør.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Wik skriver: Min datter sov næsten 20 timer i døgnet den første måned. Hun tog rigtig godt på og var SÅ mild at jeg ikke følte jeg havde fået nummer to. uden at overdrive troede jeg nogengange den var helt gal med hende, og frygtede hun aldrig ville udvikle sig fordi hun jo næsten aldrig var vågen til at observere verden og os andre. Børn er forskellige og vores en første sov af H til og meget korte lure det første år, så man ved aldrig med de unger
Min datter sov næsten 20 timer i døgnet den første måned. Hun tog rigtig godt på og var SÅ mild at jeg ikke følte jeg havde fået nummer to.
uden at overdrive troede jeg nogengange den var helt gal med hende, og frygtede hun aldrig ville udvikle sig fordi hun jo næsten aldrig var vågen til at observere verden og os andre.
Børn er forskellige og vores en første sov af H til og meget korte lure det første år, så man ved aldrig med de unger
Ja man kan nemlig godt blive lidt bange
Det er meget normalt min søn er nu snart 9 måneder og hans rytme er sådan
op kl 6, sove 6.30
op 8.30, sove 9.30
op 12.30, sove 14
op 16, sove 19.. 16 timer i døgnet og sover næsten formiddagen væk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128