hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. november 2014

Kay

Soffy27 skriver:

Kan godt forstå din bekymring.. Min første havde også kolik og sov aldrig! Nr 2 sov næsten hele dagen da han blev født og vi tænkte at han en uge efter ville være mere vågen men nu er han snart 5mdr og har stadig et roligt sind og et fantastisk sovehjerte - total modsat sin storebror  

Troede bare det ville "gå over" efter et par uger, altså så hun var lidt mere vågen 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

Soffy27

Jeg nyder så meget mere min barsel denne gang end første gang - det tog så hårdt på mig og min psyke ikke at kunne trøste mit eget barn.. Denne gang sover han bare og er glad når han er vågen så nyd det  

Anmeld

15. november 2014

LinLin

Kay skriver:

Viva er vågen Ca 5 timer i døgnet, om dagen kan hun sagtens ligge selv men om natten græder hun (i søvne) hvis hun ikke ligger på mit eller fars bryst

Bare amning tager ca tyve minutter til en halv time hver gang og hun spiser vel ca 8 gange om dagen (fører ikke statestik ) og så er hun vågen ml en halv og en time derefter ved dagsamningerne... Om natten falder vi i søvn lige bagefter 

Anmeld

15. november 2014

Kamilla-m

LinLin skriver:

Det har ingen af mine gjort... Det lyder godt nok af helt vildt meget i mine ører

Vi har haft nogle nemme babyer .

Anmeld

15. november 2014

Kay

Soffy27 skriver:

Jeg nyder så meget mere min barsel denne gang end første gang - det tog så hårdt på mig og min psyke ikke at kunne trøste mit eget barn.. Denne gang sover han bare og er glad når han er vågen så nyd det  

Jeg har det psykisk meget værre denne gang, tænker hverdag om jeg måske burde ringe til sP og fortælle hvordan jeg har det

Anmeld

15. november 2014

Kamilla-m

Kay skriver:

Seriøst? 20 timer ?

Så er det jo ingen sag at havde en baby 

Kan slet ikke få et til at passe at en nyfødt skal være så nem, men har jo også kun prøvet en med kolik

Ja det har de gjort i starten hvertfald

vores har altid været utrolig nemme .

Anmeld

15. november 2014

LinLin

MortilMogL skriver:

Vi har haft nogle nemme babyer .

Mine har nu også været nemme - de har bare været mere vågne 

Anmeld

15. november 2014

Kamilla-m

LinLin skriver:

Mine har nu også været nemme - de har bare været mere vågne 

Det har vores også været fra 1.5/2 mdrs alderen

men ikke rigtig før

Anmeld

15. november 2014

Kay

LinLin skriver:

Bare amning tager ca tyve minutter til en halv time hver gang og hun spiser vel ca 8 gange om dagen (fører ikke statestik ) og så er hun vågen ml en halv og en time derefter ved dagsamningerne... Om natten falder vi i søvn lige bagefter 

Her tager det gerne 30 -40 min pr måltid da hun skal havde mange bøvse pauser og det tager lang tid og hun sover ind i mellem

Anmeld

15. november 2014

Wik

Min datter sov næsten 20 timer i døgnet den første måned. Hun tog rigtig godt på og var SÅ mild at jeg ikke følte jeg havde fået nummer to. 

uden at overdrive troede jeg nogengange den var helt gal med hende, og frygtede hun aldrig ville udvikle sig fordi hun jo næsten aldrig var vågen til at observere verden og os andre.

Børn er forskellige og vores en første sov af H til og meget korte lure det første år, så man ved aldrig med de unger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.