hvor meget?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.172 visninger
22 svar
2 synes godt om
15. november 2014

Kay

Seriøst Viva er snart en måned (d19) hvor meget er det meningen hun skal sove?

Nu kan det godt være fordi Elna havde kolik men seriøst jeg syntes Viva sover MEGET!?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Lenora sov også rigtig meget det første lange stykke tid. Tror faktisk at hun var 2 mdr før hun begyndte at kunne være vågen mere end 1 time ad gangen. Men nu tager hun snilt 2-3 timer vågenhed ad gangen

Anmeld

15. november 2014

Kay

MummiT skriver:

Lenora sov også rigtig meget det første lange stykke tid. Tror faktisk at hun var 2 mdr før hun begyndte at kunne være vågen mere end 1 time ad gangen. Men nu tager hun snilt 2-3 timer vågenhed ad gangen

Men hvor mange gange var hun så vågen ? Her er det som om hun er gulvet mere træt de sidste dage? Kan dårligt holde hende vågen så hun kan spise et helt måltid

Anmeld

15. november 2014

Frk_Louise

Kay skriver:

Nu kan det godt være fordi Elna havde kolik men seriøst jeg syntes Viva sover MEGET!?

Det er selvfølgelig lidt svært at sammenligne børn.. Min Katrine på 9 dage sover også rigtig meget.. Jeg vil tro, at hun er vågen to eller tre gange i løbet af dagen og det kan være alt fra en time til tre timer, hvor hun gerne vil ligge og hygge snakke og studere os..

Ellers er hun kun lige vågen for at spise og ofte skal jeg faktisk kilde hende lidt for at holde hende vågen, så hun får noget at spise... 

Anmeld

15. november 2014

Kamilla-m

Kay skriver:

De sover jo gerne 20 timer i døgnet

har alle mine fire gjort de første par mdr

Anmeld

15. november 2014

Kay

MortilMogL skriver:

Seriøst? 20 timer ?

Så er det jo ingen sag at havde en baby 

Kan slet ikke få et til at passe at en nyfødt skal være så nem, men har jo også kun prøvet en med kolik

Anmeld

15. november 2014

LinLin

Her har vi modsatte problem - om dagen i hvert fald Lia sover kun i længere tid på mig, i barnevognen (hvis den kører!) eller i sin autostol...

Anmeld

15. november 2014

LinLin

MortilMogL skriver:

Det har ingen af mine gjort... Det lyder godt nok af helt vildt meget i mine ører

Anmeld

15. november 2014

Kay

LinLin skriver:

Det har ingen af mine gjort... Det lyder godt nok af helt vildt meget i mine ører

Viva er vågen Ca 5 timer i døgnet, om dagen kan hun sagtens ligge selv men om natten græder hun (i søvne) hvis hun ikke ligger på mit eller fars bryst

Anmeld

15. november 2014

Soffy27

Kan godt forstå din bekymring.. Min første havde også kolik og sov aldrig! Nr 2 sov næsten hele dagen da han blev født og vi tænkte at han en uge efter ville være mere vågen men nu er han snart 5mdr og har stadig et roligt sind og et fantastisk sovehjerte - total modsat sin storebror  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.