Når mens'en bliver en skuffelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Heidi.R.

Min mors side af familien er bare super fertile, så det håber jeg også lidt at jeg er  min mens startede her for en time siden, og selvom vi ikke engang prøver endnu så satte jeg mig ned og tudbrølede  min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, det var faktisk lidt sødt 

Jeg håber at den snart er der for jer 

Det håber jeg også, tak ...Ja det er bare ikke let lige så snart det drejer sig og babyer... så blir man bare hurtig skruk.. PB og psykisk, og stress, og blevet sagt op, og ledig hænger bare ikke så godt sammen,,  sådan er det for mit vedkomne... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Spirrevip

Det håber jeg også, tak ...Ja det er bare ikke let lige så snart det drejer sig og babyer... så blir man bare hurtig skruk.. PB og psykisk, og stress, og blevet sagt op, og ledig hænger bare ikke så godt sammen,,  sådan er det for mit vedkomne... 

Det lyder bare rigtig træls for jer  håber at der snart er lysere tider i sigte 

Min "mand" er vist bare ikke klar endnu  men åh hvor kan det gøre ondt at være skruk.. 

Anmeld

13. november 2014

Heidi.R.

Spirrevip skriver:

Det lyder bare rigtig træls for jer  håber at der snart er lysere tider i sigte 

Min "mand" er vist bare ikke klar endnu  men åh hvor kan det gøre ondt at være skruk.. 

Ja det har du fuldstændig ret i, og ja det håber jeg da også....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.