Når mens'en bliver en skuffelse.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.623 visninger
12 svar
2 synes godt om
12. november 2014

Spirrevip

Åh hvor har jeg bare brug for noget luft, og få at vide at jeg ikke er unormal. 

Jeg er på p-piller, så der er jo minimal chance for at der skulle ske en upser, men jeg HADER at skulle have menstruation for jeg bliver altid så skuffet!  min søde kæreste har fuldstændig droppet emnet baby, så jeg sidder herinde og kigger fine positive graviditetsteste og det er nu meget hyggeligt men hvor er det bare svært ikke selv at være igang, når jeg føler mig så klar. Er der andre der har det sådan? Jeg føler mig så unormal 

Knus og fortsat god aften 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

Bonete

Du er ikke unormal i så fald kan vi være det sammen ��! Jeg er også super skruk, det er manden dog ikke .. Vi har en på 5 år og 15 mdr .. Men jeg vil gerne igang igen, men kan også godt se fornuften i at vente 

Så jeg sidder også herinde og følger lidt med, når nu chancen også her er minimal (også på p-piller) ☺️

Anmeld

12. november 2014

lillespir26

Spirrevip skriver:

Åh hvor har jeg bare brug for noget luft, og få at vide at jeg ikke er unormal. 

Jeg er på p-piller, så der er jo minimal chance for at der skulle ske en upser, men jeg HADER at skulle have menstruation for jeg bliver altid så skuffet!  min søde kæreste har fuldstændig droppet emnet baby, så jeg sidder herinde og kigger fine positive graviditetsteste og det er nu meget hyggeligt men hvor er det bare svært ikke selv at være igang, når jeg føler mig så klar. Er der andre der har det sådan? Jeg føler mig så unormal 

Knus og fortsat god aften 

Havde det sådan i mange mange år men nu hvor jeg er 25 år og gravid er jeg glad for vi ventede da keg føler mig rigtigt klar nu 

Anmeld

12. november 2014

Kærlighediminmave

Det er heller ikke sjovt at sidde UDEN p piller og være skruk men hvor det bare ikke vil lykkes 

Anmeld

12. november 2014

Spirrevip

AnikaW skriver:

Du er ikke unormal i så fald kan vi være det sammen ��! Jeg er også super skruk, det er manden dog ikke .. Vi har en på 5 år og 15 mdr .. Men jeg vil gerne igang igen, men kan også godt se fornuften i at vente 

Så jeg sidder også herinde og følger lidt med, når nu chancen også her er minimal (også på p-piller) ☺️

Hehe, det er bare så svært at vente, selvom man måske godt kan se at det godt kunne vente liiiidt endnu

Anmeld

12. november 2014

Spirrevip

lillespir24 skriver:

Havde det sådan i mange mange år men nu hvor jeg er 25 år og gravid er jeg glad for vi ventede da keg føler mig rigtigt klar nu 

Jeg tror at det er svært at sige hvornår tiden er rigtig - stort tillykke med graviditeten 

Anmeld

12. november 2014

Spirrevip

ønskemor skriver:

Det er heller ikke sjovt at sidde UDEN p piller og være skruk men hvor det bare ikke vil lykkes 

Nej det må godt nok være hårdt  Jeg  for at der snart sker noget 

Anmeld

12. november 2014

Heidi.R.

ønskemor skriver:

Nej det er sku ik sjovt, jeg er selv IKKE på p-piller, da vi gerne vil ha en mere, vi prøver også sådan lidt on og off en gang imellem men er heller ikke lykkedes endnu... 

Anmeld

12. november 2014

Spirrevip

Nej det er sku ik sjovt, jeg er selv IKKE på p-piller, da vi gerne vil ha en mere, vi prøver også sådan lidt on og off en gang imellem men er heller ikke lykkedes endnu... 

Min mors side af familien er bare super fertile, så det håber jeg også lidt at jeg er  min mens startede her for en time siden, og selvom vi ikke engang prøver endnu så satte jeg mig ned og tudbrølede  min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, det var faktisk lidt sødt 

Jeg håber at den snart er der for jer 

Anmeld

12. november 2014

Spirrevip

Spirrevip skriver:

Min mors side af familien er bare super fertile, så det håber jeg også lidt at jeg er  min mens startede her for en time siden, og selvom vi ikke engang prøver endnu så satte jeg mig ned og tudbrølede  min kæreste lignede et stort spørgsmålstegn, det var faktisk lidt sødt 

Jeg håber at den snart er der for jer 

Lige en sjov side note til mit svar: både min lillebror og jeg blev lavet på p-piller  det var så også af mærket Yasmin, det synes jeg at man tit har hørt om

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.