Udrensningskur, vægttab - hvor starter jeg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2014

Carina:-)

Loa skriver:

Tak

Det er hermed kopieret og printet ud

Lyder også som noget man (læs: jeg) ville kunne overskue....  

Ja glemte at du også gerne må få et stk frugt om aften - Her skar jeg det indimellem i små stykker og blandede det med vanilie og skyr især hvis det var den tid på månede at jeg cravede noget sødt.

Der er også plads til at putte 2 tern mørk chokolade ind uden at regnskabet vælter-Og 1 gang pr måned er det godt at tage en high carb dag- hvor du spiser godt med kulkydrater og "synder" med slik sådan at kroppen ikke tror du sulter og dermed skærer ned på forbrændingen.

Jeg kunne godt flippe ud med chips og slik og så tage 1-2 kg på i løbet af det døgn pga væske memn 2 dage efter havde jeg tabt de 2 kg og min 1 ekstra kg fordi kroppen booster forbrændningen efter sådan en omgang Og det gør også at man kan holde ud - ved at se at om så og så mange dage så skal jeg i byen og drikke og spise pizza  Bare husk at dagen efter har du taget meget på ,men fortvivl ikke det er væk igen kort efter hvis du går igang med den sunde kost igen  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

2børn2

Tusind tak for dit rigtig fine svar!!!!!

Du har helt ret i at der gemmer sig rigtig mange undskyldninger, og en kæmpe afhængighed/dårlig vane bag.

Jeg tror (kunne ikke forestille mig det i hvert fald) at jeg duer til at stå og knokle nede i et motionscenter.

Tiden (igen en undskyldning ) er der heller ikke rigtig til det synes jeg. Har vores datter meget alene da min mand arbejder meget og tit semi sent. Så når hun først er puttet og han er kommet hjem, så er energien brugt op og det eneste det bliver til er lidt serie/film steneri på sofaen inden tidligt i seng.

Og så har jeg de vildste chokolade abstinenser når jeg ikke har spist det en hel dag. Jeg ved godt det lyder mega sørgerligt, men jeg kan virkelig mærke en helt afslappet følelse i kroppen når jeg får lov at få (okay ikke får lov, jeg TAGER mig lov) en skide stykke chokolade.

Men gad jeg godt vide hvad der ligger til grund for at mine tanker konstant kredser om chokolade

Men du skal jo hele tiden huske at alt du laver er et valg du tager.

Så du vælger at smide dig på sofaen i stedet for at lave nogle mavebøjninger, squats eller andet.

Det er den tanke man skal have, så hvis du tager valget så nytter det ikke noget at klage over man ikke taber sig.

Så må man tage et andet valg.

Kan du følge mig??

Jeg har været der, og er der også nogle gange stadig....

Man kan sagtens tabe sig ved at træne derhjemme, hvis man VIL!

Der findes utallige sider, videoer med træning i hjemmet uden de store former for udstyr... for eks. www.fitnessblender.com, super side, super workouts.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.