Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anonym skriver: Som sagt, så har han fortalt at han godt vil, men bare oplever en slags blokering når han skal komme, fordi at han aldrig har kommet i en pige og altid har passet på med det, så det helt mærkeligt for ham at tænke på og prøve at komme i mig
Som sagt, så har han fortalt at han godt vil, men bare oplever en slags blokering når han skal komme, fordi at han aldrig har kommet i en pige og altid har passet på med det, så det helt mærkeligt for ham at tænke på og prøve at komme i mig
Eller han siger noget, du gerne vil høre, men inderst inde synes han, at I skal vente?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
lillespir24 skriver: Og jeg er 25 og har aldrig kunne kommer hurtigt nok igang med pb men nu hvor jeg er gravid kan jeg godt mærke at det først er det rigtige tidspunkt nu
Og jeg er 25 og har aldrig kunne kommer hurtigt nok igang med pb men nu hvor jeg er gravid kan jeg godt mærke at det først er det rigtige tidspunkt nu
Aldersmæssigt synes og føler jeg ikke at det er for tidligt.. jeg føler mig klar til hver en tid og har altid været glad for børn.. Min kæreste har for et halvt år siden løjet med at være klar, for ikk at gøre mig ked af det og det har han indrømmet, men nu siger han at han er klar. Han sender mig tit billeder at babyer og siger at han glæder sig.. så det stoler jeg også på
Mon ikke han bare lyver igen, om at han er klar fordi han ved at set er det du vil, han har jo løjet før så chancen er ret stor? Jeg ville ihvertfald sætte projektet på pause, indtil han selv gjorde en indsats for at lave baby/ komme i dig. Når han er klar til baby, gør han selv noget for at løse problemet, det er jeg sikker på.
Synes det lyder til at det vil være en god ide at stoppe PB..
Du nævner selv at han har løjet før og ærligt så kan en mand sagtens glæde sig til noget uden at være 100% klar min mand har f.eks altid glædet sig til at vi skulle giftes osv. men var ikke klar til at gå hele vejen før nu.. Så der er forskel på at glæde sig og så være klar
Yderligere lyder det som en god ide som en af de andre foreslår - sig at han også må yde, så vil han virkelig, må han få styr på det han gør
Ligesom hønsemor skriver, tror jeg også han glæder sig, men måske ikke helhjertet er klar til at hoppe ud i det endnu
da vi begyndte at snakke om at få nummer2 virkede min kæreste også skruk! Han kunne ikke se en baby uden at udbryde "nåååårh" eller kigge helt forelsket på vores søn når han viste omsorg og kærlighed overfor familiens babyer ❤️ Vi snakkede tit om at det blev dejligt med en lille baby i hjemmet igen og hvor god en storebror vores søn ville blive.
men... Der gik nu stadig 1års tid før han var rigtig klar til at gå igang igen
Anonym skriver: Hej allesammen. Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne tænke os at blive forældre inden for den nærmeste fremtid. Derfor har vi prøvet at have sex så meget som muligt, men når han skal komme op i mig, så trækker han sig altid ud i stedet. Han har altid været vant til at trække sig ud og jeg kan på ingen måde gøre ham bevidst om det under sex.. Er der nogle der kender nogle øvelser for sådan noget her eller har i nogle råd? Dette er ret seriøst og der frustrerer mig lidt. På forhånd, tak
Hej allesammen.
Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne tænke os at blive forældre inden for den nærmeste fremtid. Derfor har vi prøvet at have sex så meget som muligt, men når han skal komme op i mig, så trækker han sig altid ud i stedet. Han har altid været vant til at trække sig ud og jeg kan på ingen måde gøre ham bevidst om det under sex..
Er der nogle der kender nogle øvelser for sådan noget her eller har i nogle råd?
Dette er ret seriøst og der frustrerer mig lidt. På forhånd, tak
Uh den vane havde min også lige i starten så er det bare at gribe godt fat rundt om bagdelen på ham og holde ham der, når du kan mærke han er tæt på at komme Men inden du gør det så ville jeg lige dobbelt tjekke at det ikke er fordi han er i tvivl Når der først er kage i ovnen er der ingen vej tilbage
mpr skriver: Uh den vane havde min også lige i starten så er det bare at gribe godt fat rundt om bagdelen på ham og holde ham der, når du kan mærke han er tæt på at komme Men inden du gør det så ville jeg lige dobbelt tjekke at det ikke er fordi han er i tvivl Når der først er kage i ovnen er der ingen vej tilbage
Okay, så du har stået i samme situation? Jeg har dobbelttjekket ham og trippeltjekket ham, han har været bange/stresset over det for et halvt år siden og bad mig stoppe med at snakke om det, men lige pludselig er han selv begyndt at snakke om det og siger at det føles bedre at skulle prøve nu (har kun 1 år tilbage af uddannelsen).
Jeg falder altid i fælden, når han skal komme og at han fjerner mig.. jeg glemmer selv at blive siddende Det er rigtigt, så der ingen vej tilbage, det er vi indforstået med
^^^ Tak til jer andre for jeres svar også!
Anonym skriver: Jeg har givet den alt hvad jeg kunne for at tænde ham, men når så tiden kommer hvor han skal ejakulere så formår han at trække sig ud lige meget hvad, fordi at jeg er så dårlig til at lægge mærke til om han er ved at komme eller ej.
Jeg har givet den alt hvad jeg kunne for at tænde ham, men når så tiden kommer hvor han skal ejakulere så formår han at trække sig ud lige meget hvad, fordi at jeg er så dårlig til at lægge mærke til om han er ved at komme eller ej.
Mænd kan godt lide at kvinder tager styringen en gang i mellem hav sex med ham som i plejer, når i begge er ved at nå der til hvor i er ved at komme, så ruld benene om ham hold fast i hans nakke og giv et vrid så du kommer op, og prøv at lægge mærke til hans åndedrag, mænd trækker vejret lidt hurtigere når de er ved at komme og i små stød, når han er ved at komme og han prøver at trække sig ud, så hold fadt i ham og sig nej at du vil have han kommer oppe i dig, kys ham rør ham få ham til at sitre og så kan jeg ikk tro han stadig vil trække sig ud
Nørreslet skriver: Mænd kan godt lide at kvinder tager styringen en gang i mellem hav sex med ham som i plejer, når i begge er ved at nå der til hvor i er ved at komme, så ruld benene om ham hold fast i hans nakke og giv et vrid så du kommer op, og prøv at lægge mærke til hans åndedrag, mænd trækker vejret lidt hurtigere når de er ved at komme og i små stød, når han er ved at komme og han prøver at trække sig ud, så hold fadt i ham og sig nej at du vil have han kommer oppe i dig, kys ham rør ham få ham til at sitre og så kan jeg ikk tro han stadig vil trække sig ud
Det har jeg slet ikk lagt mærke til, men det må jeg så prøve at gøre næste gang. Tak for de gode idéer og råd, dem vil jeg tage til mig til næste gang vi har sex. Så må jeg håbe på at det virker!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128