Vi vil gerne være forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.249 visninger
28 svar
35 synes godt om
10. november 2014

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne tænke os at blive forældre inden for den nærmeste fremtid. Derfor har vi prøvet at have sex så meget som muligt, men når han skal komme op i mig, så trækker han sig altid ud i stedet. Han har altid været vant til at trække sig ud og jeg kan på ingen måde gøre ham bevidst om det under sex..

Er der nogle der kender nogle øvelser for sådan noget her eller har i nogle råd? 

Dette er ret seriøst og der frustrerer mig lidt. På forhånd, tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Snak med ham om det når i ikke har sex?

bare vær ærlig og fortæl ham at det mindsker chancerne en del hvis han ikke kommer oppe i dig måske er det et udtryk for at han ikke helt tør at springe ud i det endnu? 

Spørg ham, det er den eneste vej til et svar  

Anmeld

10. november 2014

Kay

Når du kan mærke han er ved at trække sig ud slår du benene rundt om ham og "holder fast"  

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Snak med ham om det når i ikke har sex?

bare vær ærlig og fortæl ham at det mindsker chancerne en del hvis han ikke kommer oppe i dig måske er det et udtryk for at han ikke helt tør at springe ud i det endnu? 

Spørg ham, det er den eneste vej til et svar  

Det har jeg også gjort mange gange og spurgt ham om han virkelig er klar/gerne vil forsøge. I starten da vi snakkede om det løj han om at han var klar, men han har ændret mening nu og bliver glad når han tænker på at skulle få børn.  Min kæreste er rigtig ærligt (nogle gange for ærlig) så jeg stoler på at det han siger er ærligt.. Han har aldrig kommet i en pige, så han føler sig nærmest blokeret når tiden kommer hvor han skal ejakulere 

Har du/i oplevet noget lignende? 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Når du kan mærke han er ved at trække sig ud slår du benene rundt om ham og "holder fast"  

Det var en god idé! Men for det meste er det mig der sidder på ham, hvor han så presser mig lidt op og trækker sig ud 

Anmeld

10. november 2014

B&J

i mine øre lyder han altså ikke helt klar, når du direkte sidder oven på ham også han når at flytte dig inden han kommer... måse skulle i ligge det på hylden lidt, men ja en snak eller 2 skal der nok mere til tror jeg på

held og lykke

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

B&J skriver:

i mine øre lyder han altså ikke helt klar, når du direkte sidder oven på ham også han når at flytte dig inden han kommer... måse skulle i ligge det på hylden lidt, men ja en snak eller 2 skal der nok mere til tror jeg på

held og lykke

Hvor er det øv, men i har nok ret så.. Det må jeg prøve at gøre igen, tak for det 

Anmeld

10. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne tænke os at blive forældre inden for den nærmeste fremtid. Derfor har vi prøvet at have sex så meget som muligt, men når han skal komme op i mig, så trækker han sig altid ud i stedet. Han har altid været vant til at trække sig ud og jeg kan på ingen måde gøre ham bevidst om det under sex..

Er der nogle der kender nogle øvelser for sådan noget her eller har i nogle råd? 

Dette er ret seriøst og der frustrerer mig lidt. På forhånd, tak 

Eller rid ham ? eller som en anden siger slå benene om ham, jeg ville simpelthen sige nej og slå benene om ham

Anmeld

10. november 2014

Kay

Anonym skriver:

Det var en god idé! Men for det meste er det mig der sidder på ham, hvor han så presser mig lidt op og trækker sig ud 

lår muskler  

Anmeld

10. november 2014

Rockertand

Kay skriver:

Hun skal tvinge ham til noget under sex, som han ikke har lyst til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.