Vi vil gerne være forældre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Det har jeg også gjort mange gange og spurgt ham om han virkelig er klar/gerne vil forsøge. I starten da vi snakkede om det løj han om at han var klar, men han har ændret mening nu og bliver glad når han tænker på at skulle få børn.  Min kæreste er rigtig ærligt (nogle gange for ærlig) så jeg stoler på at det han siger er ærligt.. Han har aldrig kommet i en pige, så han føler sig nærmest blokeret når tiden kommer hvor han skal ejakulere 

Har du/i oplevet noget lignende? 

Aaaarh, det lyder sgu lidt som en røver... 

Og det du beskriver nedenunder med at du er øverst og han allegevel når at få dig væk, det lyder nu ret overlagt og ikke som en "refleks" eller hvad han selv vil betegne det som  

ellers kunne i jo øve med kondom på, så vænner han sig da til at gå hele vejen oppe i dig, uden at der er noget at være bange for (hvis han måske ikke er helt klar alligevel). 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Aaaarh, det lyder sgu lidt som en røver... 

Og det du beskriver nedenunder med at du er øverst og han allegevel når at få dig væk, det lyder nu ret overlagt og ikke som en "refleks" eller hvad han selv vil betegne det som  

ellers kunne i jo øve med kondom på, så vænner han sig da til at gå hele vejen oppe i dig, uden at der er noget at være bange for (hvis han måske ikke er helt klar alligevel). 

Altså han siger selv at det en slags refleks, fordi at han siden sin seksuelle debut altid har trukket sig ud eller haft kondom samtidig med at hans ekskærester/ekskæreste/flirts var på p-piller 

Ja, det har jeg også foreslået, men det tager lige tid fordi at jeg har fået min menstruation 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Eller rid ham ? eller som en anden siger slå benene om ham, jeg ville simpelthen sige nej og slå benene om ham

Jeg har givet den alt hvad jeg kunne for at tænde ham, men når så tiden kommer hvor han skal ejakulere så formår han at trække sig ud lige meget hvad, fordi at jeg er så dårlig til at lægge mærke til om han er ved at komme eller ej. 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Hun skal tvinge ham til noget under sex, som han ikke har lyst til?

Som sagt, så har han fortalt at han godt vil, men bare oplever en slags blokering når han skal komme, fordi at han aldrig har kommet i en pige og altid har passet på med det, så det helt mærkeligt for ham at tænke på og prøve at komme i mig 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

Kay skriver:

lår muskler  

Haha, ja de lårbasser.. dem skal jeg vist lige få trænet 

Anmeld

10. november 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Min kæreste og jeg har besluttet at vi godt kunne tænke os at blive forældre inden for den nærmeste fremtid. Derfor har vi prøvet at have sex så meget som muligt, men når han skal komme op i mig, så trækker han sig altid ud i stedet. Han har altid været vant til at trække sig ud og jeg kan på ingen måde gøre ham bevidst om det under sex..

Er der nogle der kender nogle øvelser for sådan noget her eller har i nogle råd? 

Dette er ret seriøst og der frustrerer mig lidt. På forhånd, tak 

Hvor gamle er i 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

lillespir24 skriver:

Hvor gamle er i 

Vi er 22 og 25 

Anmeld

10. november 2014

Kay

Rockertand skriver:

Hun skal tvinge ham til noget under sex, som han ikke har lyst til?

nej... hun skal selvfølgelig aftale det med ham først... men det mener jeg er underforstået... mange mænd er faktisk ikke i stand til at tænke når de kommer, alt andet slår fra og der er kun reflekser tilbage, og hvis de er enige om at ville havde børn (som jeg læser det) så ville det da være en mulighed at hun prøver at holde fast, så han husker at det er det de skal... ellers bliver det ret svært at få børn  

Anmeld

10. november 2014

lillespir26

Anonym skriver:

Vi er 22 og 25 

Tænker umedbart ikke det lyder til ham er helt klar men ikke vil gøre dig ked af det her er vi 25 og 30 og min kæreste blev først klar til det lidt efter han blev 30 så sys måske i skal vente lidt 

Anmeld

10. november 2014

lillespir26

lillespir24 skriver:

Tænker umedbart ikke det lyder til ham er helt klar men ikke vil gøre dig ked af det her er vi 25 og 30 og min kæreste blev først klar til det lidt efter han blev 30 så sys måske i skal vente lidt 

Og jeg er 25 og har aldrig kunne kommer hurtigt nok igang med pb men nu hvor jeg er gravid kan jeg godt mærke at det først er det rigtige tidspunkt nu 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.