kl er 21.14, og dette er dagens første nye emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

Tynen

Lene76 skriver:

okay trine syntes der er sket en del med maven......  den ku godt ligne en som er ved at springe.......  så massere af veestøv din vej

Tak! Jeg modtager det gerne
Ja, den er out of control nu, så frygter at jeg lige river en masse strækmærker med på vejen her til allersidst
Men nej.. Han er stadig derinde.. Havde ellers håbet på at Maries evner som synsk ville holde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Ja, den er out of control nu, så frygter at jeg lige river en masse strækmærker med på vejen her til allersidst
Men nej.. Han er stadig derinde.. Havde ellers håbet på at Maries evner som synsk ville holde 

crap!  Hvem sagde at kvindelig intuiton plejer at holde stik...??

Nå.. han kommer jo når han kommer - uanset hvad jeg føler eller ej

Anmeld

24. august 2009

Susan1978

så sidder man og havde skrevet et mega langt indlæg også går der ged i den..

pis og lort..  ej det er nedern man.. gider sgu da ik skrive det hele igen..

nå måske senere.

Anmeld

24. august 2009

Sweet1978

Lise skriver:

Held og lykke med Nadia idag...

Tak sidder ved telefonen og venter - næsten....

Anmeld

24. august 2009

Tut

Tynen skriver:

Han skal nok komme ud, der er aldrig nogen som er blevet derinde...

Jeg tror altså først at han kommer d. 01.09.09 (det er tirsdag i næste uge)

Det er mit bud... Hey, vi burde næsten lave en lille afstemning om hnår du mon føder... Så får vi lidt sjov ud af ventetiden  

Knus Tut, der har 102 dage til termin, så jeg er ret misundelig over dine 14 dage...

Anmeld

24. august 2009

linemus

Ja, der er nærmest stilstand herinde  Det må vi da gøre noget ved...

Tynen, du ser bare så fin ud. Er vild med jeres mavebillede Har Stella også en baby i maven? Kan huske Sebastian snakkede om det dengang, og da jeg havde født, hev ham op i trøjen, klaskede en dukke lige på maven og sagde: "Spis", og så var den færdig igen. Dejlig nemt, det der amning

Ja, vi skal da ha' en afstemning  Hvornår har du termin Trine? D. 12.?

Hvor er I fine, Marie. Tænkte: "De ligner godt nok nogen, der skal til høstfest", og det sku' I jo 

Line - som at der er hjemme med to piger, der ikke er friske nok til dp, men lidt for friske til moren...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.