Tja...jeg synes bare ikke rigtigt jeg har noget at fortælle for tiden. Eller også gider jeg bare ikke... Jeg læser dog med, og synes i andre er meget kedelige

Kan da fortælle at jeg og Simon har været hos min mor i Aalborg i weekenden. Jeg holdt fri fredag, og så kørte vi afsted til middag. Var ret nervøs for den lange køretur, da jeg aldrig har taget den alene med Simon, men han er sgu bare sådan en knag til at sidde i en bil i alle de timer... Fredag aften var min bror + påhæng, og min mors kusine + mand og spise, og det var hyggeligt.
Lørdag dag tilbragte jeg på Viborg Søcamping hos min mors (og fars - han skal ikke glemmes bare fordi han er i Peru) venner, der var der i weekenden. Det var ret kedeligt, men søen var fin. Tog et break og kørte downtown Viborg og købte et par smukke Billibi støvler - og så så jeg en Blockbuster, og tænkte om det var Tynens...
Lørdag aften havde jeg besøg af min veninde. Min mor var til min onkels 60-års fødselsdag, som kun var for de nærmeste, hvorfor jeg ikke skulle med

Men dejligt at have en rolig aften med min søde veninde, som jeg ser alt for sjældent. Det var hyggeligt, og vi lavede dejlig pastasalat.
Idag kørte vi så hjem igen. Og da vi var kommet hjem havde vi fået muret en væg i stuen og fået en ny terrassedør

Og idag er jeg 12 uger gravid, præcis, så det er jo en slags milepæl. På tirsdag er det tid til nakkefoldsscanning...
Lise - blablabla
Anmeld