kl er 21.14, og dette er dagens første nye emne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

802 visninger
15 svar
0 synes godt om
23. august 2009

ivfmarie

Hva sker der lige for juli 07??!

Jeg kan sagtens svare for mig selv: Alt, alt for få timer i døgnet!!

Jeg har bare alt for mange jerne i ilden, og er sidder sjældent ned mere end ti minutter ad gangen, og så bliver det ikke til meget baby.

Jeg har dog en fridag i morgen -. en omsorgsdag for Freja, der skal holde fødselsdag i børnehaven. Så lige nu er jeg igang med kitty-kager  til 25 børn... (i øvrigt med tømmermænd - ikke en rar kombo )

Hvad laver alle I andre - det er vel ikke ferietid stadig?

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Lise

Tja...jeg synes bare ikke rigtigt jeg har noget at fortælle for tiden. Eller også gider jeg bare ikke... Jeg læser dog med, og synes i andre er meget kedelige

Kan da fortælle at jeg og Simon har været hos min mor i Aalborg i weekenden. Jeg holdt fri fredag, og så kørte vi afsted til middag. Var ret nervøs for den lange køretur, da jeg aldrig har taget den alene med Simon, men han er sgu bare sådan en knag til at sidde i en bil i alle de timer... Fredag aften var min bror + påhæng, og min mors kusine + mand og spise, og det var hyggeligt.
Lørdag dag tilbragte jeg på Viborg Søcamping hos min mors (og fars - han skal ikke glemmes bare fordi han er i Peru) venner, der var der i weekenden. Det var ret kedeligt, men søen var fin. Tog et break og kørte downtown Viborg og købte et par smukke Billibi støvler - og så så jeg en Blockbuster, og tænkte om det var Tynens...
Lørdag aften havde jeg besøg af min veninde. Min mor var til min onkels 60-års fødselsdag, som kun var for de nærmeste, hvorfor jeg ikke skulle med  Men dejligt at have en rolig aften med min søde veninde, som jeg ser alt for sjældent. Det var hyggeligt, og vi lavede dejlig pastasalat.
Idag kørte vi så hjem igen. Og da vi var kommet hjem havde vi fået muret en væg i stuen og fået en ny terrassedør

Og idag er jeg 12 uger gravid, præcis, så det er jo en slags milepæl. På tirsdag er det tid til nakkefoldsscanning...

Lise - blablabla

Anmeld

23. august 2009

Tynen

Åhh ja... Det er altså ved at blive en smule sørgeligt at man besvarer mere i de andre grupper end i juli, men FÅÅÅÅÅÅRK hvor er det bare kejligt´

Jeg har ikke rigtig noget vigtigt at sige.. Synes det er den samme stil med pladder, updates og små psykotiske panikanfald-anfald jeg har på hjertet, men det bliver bare sååå trættende i længden at høre om, så besluttede mig egentlig for at holde en kunstpause med det

Men, men
 -- Er idag 38+0 og symptomrytter så det batter.
Nu da manden ikke er meget behjælpelig med aktiv-fødselsstarts-hjælp om onsdagen (Hvis I forstår en lille en) udfordrede han istedet til en fodboldkamp mod mig i let trav med nerve i klemme i ballen og ondt der hvor lårerne sidder fast og en lidt nervøs Stella rendende om benene.. Tror ikke helt hun vidste om hun skulle grine eller græde af hendes forældres vilde kampråb, men sjovt det var det og nu håber jeg fandengaleme snart at der sker noget.
Jeg keder mig simpelthen så meget efterhånden..

I får lige det sidste nye billede fra idag.. Både af mig og af Stella!

Hav en god aften!

/Trine - Der snart vil i seng og håbe på veer eller vandafgang.
 Nu har jeg trods alt  både været i bad og har fladet hår, barberet ben og alting hvis det nu skulle ske i nat
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2009

ivfmarie

Nånå.. der er da nogen på linjen!

Vi var til gadefest i går - argh.. har tømmermænd idag!
Men festligt var det - det var jubilæumsfest.. 30. gang!! Som i en gang årligt i TREDIVE år - det er dat flot!
Vi var omkring 60 mennesker - og alle var der med ét formål (sådan føltes det da) nemlig at drikke du "nye i 5'eren" under bordet!!
Det lykkedes ikke men fy føj... det er først her hen under aften at jeg har fået en nogenlunde normal smag i munden igen.. Gajol
Vi "vandt" faktisk for bedste udklædning.. Det var høstfest, så Casper havde hø i støvlerne, og jeg havde en blomsterkrans på hovedet.. Men det var åbenbart nok. Ungerne var med om dagen - og de var pyntet med lidt hør og blomster.. de var faktisk så yndlige!! Hov jeg har vist et billede af dem ... kommer.

Jeg fik måske lidt en mistanke om at "de nye i 5'eren" var de eneste der havde fået den indbydelse hvor der stod et vi gerne måtte pynte os ??

Nå - jeg vil sgu i køjen... Najtynajt!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

23. august 2009

ivfmarie

Skønne billeder forresten, Tynen

Ved du hva.. jeg tror sgu der sker noget i nat... I can feel it!

Aj.. nu er det da for galt - jeg kan lige se at der en edderkop der er ved at lave et spind på min skærm.. What the....!??

Ok - take a hint...

Marie - off!

Anmeld

23. august 2009

Tynen

ivfmarie skriver:

Skønne billeder forresten, Tynen

Ved du hva.. jeg tror sgu der sker noget i nat... I can feel it!

Aj.. nu er det da for galt - jeg kan lige se at der en edderkop der er ved at lave et spind på min skærm.. What the....!??

Ok - take a hint...

Marie - off!

Tak for komplis...
Uhh, du får tæsk med en sok hvis det ikke er rigtigt
Det kunne da være meget hygsamt!

Arj.. Det der med edderkoppen.. Det må da være et wakeupcall der vil noget

Anmeld

23. august 2009

Lene76

okay trine syntes der er sket en del med maven......  den ku godt ligne en som er ved at springe.......  så massere af veestøv din vej

Anmeld

23. august 2009

Lene76

ivfmarie skriver:

Nånå.. der er da nogen på linjen!

Vi var til gadefest i går - argh.. har tømmermænd idag!
Men festligt var det - det var jubilæumsfest.. 30. gang!! Som i en gang årligt i TREDIVE år - det er dat flot!
Vi var omkring 60 mennesker - og alle var der med ét formål (sådan føltes det da) nemlig at drikke du "nye i 5'eren" under bordet!!
Det lykkedes ikke men fy føj... det er først her hen under aften at jeg har fået en nogenlunde normal smag i munden igen.. Gajol
Vi "vandt" faktisk for bedste udklædning.. Det var høstfest, så Casper havde hø i støvlerne, og jeg havde en blomsterkrans på hovedet.. Men det var åbenbart nok. Ungerne var med om dagen - og de var pyntet med lidt hør og blomster.. de var faktisk så yndlige!! Hov jeg har vist et billede af dem ... kommer.

Jeg fik måske lidt en mistanke om at "de nye i 5'eren" var de eneste der havde fået den indbydelse hvor der stod et vi gerne måtte pynte os ??

Nå - jeg vil sgu i køjen... Najtynajt!

nåh hvor er i fine

Anmeld

23. august 2009

Sweet1978

Enig alt for få timer. Men prøver at holde trit. Babymøde i Kolding idag, de få fremmødte men vi hyggede os bare for alle.

Imorgen falder første dom i sagen om Nadia, så må vi se om der skal ankes.

Ja ellers det som står i min db.

Anmeld

24. august 2009

Lise

Sweet1978 skriver:

Enig alt for få timer. Men prøver at holde trit. Babymøde i Kolding idag, de få fremmødte men vi hyggede os bare for alle.

Imorgen falder første dom i sagen om Nadia, så må vi se om der skal ankes.

Ja ellers det som står i min db.

Held og lykke med Nadia idag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.