Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Super Brugsen i Tølløse har masser af dem. jeg ved ik hvornår jeg kommer forbi igen, men jeg vil gerne skrive herinde når jeg gør.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: købte du dem?
købte du dem?
Kom lige til at læse dine andre svar i tråden, så tænkte at jeg heller måtte vente. Men jeg har fri på torsdag, så ka sagtens gøre det der hvis det er! Vh stine
Kay skriver: hvis ik du har købt dem så vent bare til jeg har hørt fra producenten men nu ved jeg de findes der ude
hvis ik du har købt dem så vent bare til jeg har hørt fra producenten men nu ved jeg de findes der ude
Har du fået fat i flere sutter eller fundet et sted tæt på jer der forhandler dem?
StineW79 skriver: Kom lige til at læse dine andre svar i tråden, så tænkte at jeg heller måtte vente. Men jeg har fri på torsdag, så ka sagtens gøre det der hvis det er! Vh stine
Har fået tilsendt 2 pakker så lige nu går det indtil producenten forhåbentlig svare
tarkoflen skriver: Har du fået fat i flere sutter eller fundet et sted tæt på jer der forhandler dem?
Har fået tilsendt 2 pakker og venter nu på at producenten svare på min mail
Kay skriver: Har fået tilsendt 2 pakker og venter nu på at producenten svare på min mail
Super, du skriver bare hvis det bliver nødvendigt jeg bor lige ved siden af Brugsen og der er også posthus der, så det er ikke bøvlet
Jeg vil bare lige sige, at Kvickly i Slagelse har masser af de sutter du efterlyser. Du må endelig sige til, hvis du har brug for flere.
Dafnies skriver: Jeg vil bare lige sige, at Kvickly i Slagelse har masser af de sutter du efterlyser. Du må endelig sige til, hvis du har brug for flere.
Mange tak har intet hørt fra producenten endnu
Men det er rat at vide i kigger for mig
Jeg har to pakker helt nye sutter to stk i hver pake
De hedder junbo er 18 mdr plus store og runde rund plade hvis du kan bruge den må du få dem helt gratis
De er nye og ubrugte
Skriv til saelen@dlgmail.dk
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128