vivas sutter :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

Skouboe

Ellers så prøv Bamsesutter fra Superbest/Bilka. De er runde og ekstra store og det eneste min unger ville have.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

tarkoflen

Kay skriver:

tak 

Det var så lidt 

Anmeld

9. november 2014

Kay

Skouboe skriver:

Ellers så prøv Bamsesutter fra Superbest/Bilka. De er runde og ekstra store og det eneste min unger ville have.

tak den har jeg ik prøvet  

Anmeld

9. november 2014

anonym10101

Kay skriver:

og min "store" geografiske sans byder mig at spørge: hvor ligger det?

Haha nå ja Lolland

Anmeld

9. november 2014

Kay

Mamma95 skriver:

Haha nå ja Lolland

der kommer jeg ik så tit  

Anmeld

9. november 2014

Emisoph

Dafnies skriver:

Jeg ved ikke om det også gælder lige den sut du har der, men.. 

Jeg har samme problem. Min søn vil KUN bruge de gammeldags runde sutter. De er ikke til at få fingrene i længere. Jeg talte med min lokale babyudstyrs-pusher, ønskebørn i Slagelse. Sutterne er udgået og laves ikke længere!! Og de der var tilbage er revet ned fra hylderne..  Dvs. Ingen af de butikker jeg har været i havde flere tilbage... 

Seneste nyt jeg har hørt, er at et andet firma har overtaget produktionen og sutterne skulle være at finde igen i slutningen af november.. Jeg håber 

Dafnies: denne side sælger gammeldags runde sutter, billigt endda

http://sundesutter.dk/shop/gammeldags-sutter-220c1.html?s%C3%B8geord=%2Bgammeldags%20%2Bsutter&s%C3%B8geordstype=b&annonceposition=1t1&annoncetekst=%5Bv%C3%A6rdi%5D&dom%C3%A6ne=&gclid=CK7osYvW7cECFWL4wgodpZQA9w

Anmeld

9. november 2014

Kay

Emisoph skriver:

Dafnies: denne side sælger gammeldags runde sutter, billigt endda

http://sundesutter.dk/shop/gammeldags-sutter-220c1.html?s%C3%B8geord=%2Bgammeldags%20%2Bsutter&s%C3%B8geordstype=b&annonceposition=1t1&annoncetekst=%5Bv%C3%A6rdi%5D&dom%C3%A6ne=&gclid=CK7osYvW7cECFWL4wgodpZQA9w

så virker linket

Anmeld

9. november 2014

tinemus79

Jeg handler sutter på sundesutter.dk. 

De er geniale.  Gammeldags runde sutter. Servicen i top.  Jeg bestilte dem mandag formiddag og tirsdag kom posten med dem. Og de er billige i pris. 

Anmeld

11. november 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

Står lige i kvikly og de har 4 pakker. 2 i pige farver og 2 i drenge farver. Ska jeg købe dem til jer, så ka vi bare overføre pengene? Vh stine

Anmeld

11. november 2014

Kay

StineW79 skriver:

Står lige i kvikly og de har 4 pakker. 2 i pige farver og 2 i drenge farver. Ska jeg købe dem til jer, så ka vi bare overføre pengene? Vh stine

købte du dem?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.