vivas sutter :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9.733 visninger
48 svar
20 synes godt om
8. november 2014

Kay

ja... med ganespalte af dem store slags skal man havde en stor rund sut, hvilket vi skyndte os at købe i kiosken på herlev hospital, da vi jo alligevel var så meget der inde... 

og den gør lykke eller rettere de 2, der var i den sidste pakke de havde giver lykke... vi har en datter med et STOOOORT suttebehov... men også en datter der kun vil havde de sutter vi købte på herlev... gammeldags store runde sutter, af merket "smile hoop soothers" str 18 md. +

og det er jo fint nok... hvis de var til at opdrive!!!

herlev har ikke flere og ved ikke hvornår de får det igen eller om de får det, for den slags sutter er jo ikke moderne så de går over til mam som alle andre... 

på smile's hjemmeside står der de forhandles i superbrugsen og kvickley... og ja de har dem fra 0-18 md. men de er for små til viva og når man spørg om de kan bestille de andre hjem... får man pænt afvide at det ikke er muligt...

har ledt på nettet, både google og de sider der forhandler sutter med navn... men nej heller ik der... 

har her til aften skrevet til forhandleren og håber på hjælp... for 2 sutter er bare ikke nok til en lille pige på 3 uger der elsker sin sut... 

så jua... hvis i falder over "smile hoop soothers 18  md. +" så skriv lige hvor... for vi er ved at være en smule desperate.... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Kay

i får da også lige et billed 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. november 2014

Dafnies

Jeg ved ikke om det også gælder lige den sut du har der, men.. 

Jeg har samme problem. Min søn vil KUN bruge de gammeldags runde sutter. De er ikke til at få fingrene i længere. Jeg talte med min lokale babyudstyrs-pusher, ønskebørn i Slagelse. Sutterne er udgået og laves ikke længere!! Og de der var tilbage er revet ned fra hylderne..  Dvs. Ingen af de butikker jeg har været i havde flere tilbage... 

Seneste nyt jeg har hørt, er at et andet firma har overtaget produktionen og sutterne skulle være at finde igen i slutningen af november.. Jeg håber 

Anmeld

8. november 2014

Isabella_mor

Her fanst jeg et link til en forhandler  

måske kan du skaffe dem her 

http://smile.chrisco.dk/index.php/sutter/pige-18/hoopsoothers-girl-323.html

Anmeld

8. november 2014

Kay

Dafnies skriver:

Jeg ved ikke om det også gælder lige den sut du har der, men.. 

Jeg har samme problem. Min søn vil KUN bruge de gammeldags runde sutter. De er ikke til at få fingrene i længere. Jeg talte med min lokale babyudstyrs-pusher, ønskebørn i Slagelse. Sutterne er udgået og laves ikke længere!! Og de der var tilbage er revet ned fra hylderne..  Dvs. Ingen af de butikker jeg har været i havde flere tilbage... 

Seneste nyt jeg har hørt, er at et andet firma har overtaget produktionen og sutterne skulle være at finde igen i slutningen af november.. Jeg håber 

ja det er dem der hedder bibs

men dem vil viva heller ikke ha... smile's er større i hovedet eller hvad man kan sige... 

har dog fundet dem fra bibs på flere navn på sutter hjemmesider hvis det er?? der koster de bare en del mere end de almindelige fra supermarkedet... 

Anmeld

8. november 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Her fanst jeg et link til en forhandler  

måske kan du skaffe dem her 

http://smile.chrisco.dk/index.php/sutter/pige-18/hoopsoothers-girl-323.html

som jeg skriver har jeg prøvet at kontakte de forhandlere der står... men de har ikke den størrelse og vil ikke bestille dem hjem  de har kun de små... 

Anmeld

8. november 2014

Isabella_mor

Baby nova laver også sutter til 18+ måske de var tilsvarende. De kan købes på apoteket.

Anmeld

8. november 2014

Kay

Isabella_mor skriver:

Baby nova laver også sutter til 18+ måske de var tilsvarende. De kan købes på apoteket.

er prøvet... da hendes specielle sutteflaske suttehoveder er fra babynova tæn kte jeg at de måske kunne virke... men nej... hun skriger indtil hun får "den rigtige" ja... en temeramentsfuld lille dame 

Anmeld

9. november 2014

Bak

Kay skriver:

ja... med ganespalte af dem store slags skal man havde en stor rund sut, hvilket vi skyndte os at købe i kiosken på herlev hospital, da vi jo alligevel var så meget der inde... 

og den gør lykke eller rettere de 2, der var i den sidste pakke de havde giver lykke... vi har en datter med et STOOOORT suttebehov... men også en datter der kun vil havde de sutter vi købte på herlev... gammeldags store runde sutter, af merket "smile hoop soothers" str 18 md. +

og det er jo fint nok... hvis de var til at opdrive!!!

herlev har ikke flere og ved ikke hvornår de får det igen eller om de får det, for den slags sutter er jo ikke moderne så de går over til mam som alle andre... 

på smile's hjemmeside står der de forhandles i superbrugsen og kvickley... og ja de har dem fra 0-18 md. men de er for små til viva og når man spørg om de kan bestille de andre hjem... får man pænt afvide at det ikke er muligt...

har ledt på nettet, både google og de sider der forhandler sutter med navn... men nej heller ik der... 

har her til aften skrevet til forhandleren og håber på hjælp... for 2 sutter er bare ikke nok til en lille pige på 3 uger der elsker sin sut... 

så jua... hvis i falder over "smile hoop soothers 18  md. +" så skriv lige hvor... for vi er ved at være en smule desperate.... 

Har du prøvet at skrive direkte til producenten? De skriver i hvert fald på deres hjemmeside, at hvis man ikke kan finde produkterne hos deres forhandlere (Kvickly, Superbrugsen eller Dagli' Brugsen), skal man henvende sig til forhandlerne, som kan bestille det hjem. Det lyder som om, du har gjort det, men ikke fået noget ud af det, så prøv at "fortælle din historie" til producenten. De vil sikkert gerne hjælpe. Og husk så lige at skrive, hvorfor det er så vigtigt! 

Anmeld

9. november 2014

Bak

Dobbelt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.